خانه خبراخبار اقتصادی آمادگی فرانسوی ها جهت آموزش صنایع پایین دستی پتروشیمی

آمادگی فرانسوی ها جهت آموزش صنایع پایین دستی پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیر برنامه و مشاور آموزشی شرکت CBC هلند، نماینده انحصاری شرکت آی اف پی ترینینگ (IFP Training) فرانسه در بخش پایین دستی گفت:  هدف عمده این شرکت فرانسوی از حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را معرفی خدمات مشاوره ای و آموزشی CBC در بخش پایین دستی و به طور ویژه صنعت پتروشیمی اعلام کرد. شرکت هلندی  CBCبه عنوان نماینده آی اف پی ترینینگ فرانسه در ایران حضور دارد و مستقلا خدماتی نظیر مشاوره و آموزش در بخش  بالادستی نیز ارائه می کند.

نماینده شرکت CBC خاطرنشان کرد: ما برگزار کننده کارگاه های تخصصی (workshop) در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم و در نظر داریم با توجه به حجم بالای تقاضا، طی سال جاری در بخش پتروشیمی، دوره هایی سه روزه را در زمینه مدیریت، اقتصاد و مباحث فنی، با حضور اساتید بین المللی در ایران، برگزار کنیم. در پایان دوره نیز گواهی های حرفه ای (Certifiicate) مربوطه اعطا می شود.

آی اف پی ترینینگ از شناخته شده ترین شرکت های بین المللی در حوزه ارائه خدمات مشاوره ای و برگزاری کارگاه های آموزشی به شمار می رود و یکی از زیرمجموعه های گروه IFP فرانسه است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز شنبه ١٦ اردیبهشت ماه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز بهکار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به اینکه بسیاری از شرکتها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعهای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت میکنند و شرکتهای معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر میشوند.

در بخش خارجی، شرکتهای آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینیها بیشترین تعداد شرکتهای حاضر را به خود اختصاص دادهاند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شنبه، ١٦ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کارکرد و عصرروز سهشنبه (١٩ اردیبهشتماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است