خانه خبراخبار اقتصادی شرکت های ابزار دقیق آلمانی آماده حضور در صنعت پتروشیمی ایران

شرکت های ابزار دقیق آلمانی آماده حضور در صنعت پتروشیمی ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: نماینده شرکت آ اس اشنایدر آلمان درگفتگو با خبرنگارنیپنا عنوان کرد: شرکت آلمانی آ اس اشنایدر در حوزه تولید شیرآلات ابزار دقیق و و شیرآلات صنعتی مورد استفاده در صنعت پتروشیمی فعالیت دارد.

وی با اشاره به این که این شیرآلات در سیستم های اندازه گیری دارای کاربرد گسترده ای هستند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی و اولیه ما از حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی ایران شناسایی، ارزیابی وضعیت و بازاریابی محصولات شرکت آ اس اشنایدر است.

اما از سوی دیگر هدف بلندمدت ما وارد کردن شرکت به ایران و راه اندازی یک خط تولید (assembly line) و حرکت به سوی مراحل انتقال فناوری است.

نماینده شرکت آ اس اشنایدر آلمان

با بیان این که امروز با اجرایی شدن برجام شرکت های خارجی و به خصوص اروپایی با اطمینان خاطر بیشتری می توانند در پروژه های صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حاضر شوند، گفت: طی سال­های گذشته شرکتهای ایرانی به لحاظ فناروی و قدرت رقابت بسیار نسبت به گذشته پیشرفت داشته اند.

وی فرصت های سرمایه گذاری و حضور در پروژه های پتروشیمی ایران را بسیار زیاد ارزیابی کرد و گفت: ایران با توجه به داشتن منابع غنی گازی می تواند یکی از کشورهای تعیین کننده در بازار پتروشیمی آینده جهان باشد.

نماینده این شرکت آلمانی افزود: ما در طول یکسال گذشته با شرکت های پتروشیمی اروند، جم، زاگرس و در تعداد از پروژه های پارس جنوبی مشارکت داشته ایم و امیدواریم بتوانیم این همکاری ها را به میزان بیشتری توسعه دهیم.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز (شنبه ١٦ اردیبهشت ماه( با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز بهکار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به اینکه بسیاری از شرکتها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعهای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت میکنند و شرکتهای معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفهیا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر میشوند.

در بخش خارجی، شرکتهای آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینیها بیشترین تعداد شرکتهای حاضر را به خود اختصاص دادهاند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز (شنبه، ١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار می کند و عصر روز سهشنبه (١٩ اردیبهشتماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است