خانه خبر تولید ظروف پلاستیکی‌ حل شونده در آب مخصوص بسته‌بندی مواد شوینده

تولید ظروف پلاستیکی‌ حل شونده در آب مخصوص بسته‌بندی مواد شوینده

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: پلی وینیل الکل (PVAL) یک عامل تشکیل فیلم عالی با خواص ترشوندگی خوب می‌باشد. از این پلیمر می‌توان برای ساخت فیلم و پوشش هایی استفاده کرد که دارای قدرت کششی و انعطاف پذیری بالا هستند و در برابر نفوذ اکسیژن، دی اکسید کربن و دیگر بخارها مقاومند. به طور مثال در تولید بطری  PET، به عنوان لایه سد کننده CO2 مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین PVAL در صنعت چسب‌سازی، پردازش کاغذ و تولید قطعات کامپوزیت الیاف به کار می‌رود.

این پلاستیک قابل حل در آب سرد و گرم است و همزمان نسبت به بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد. این ماده به دلیل اینکه فقط می‌تواند به صورت فیلم پردازش شود و امکان تولید قطعات قالب‌گیری تزریقی از آن امکان پذیر نیست کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت Buzek Plastic

موفق به توسعه ظروف پلاستیکی مخصوص مواد شوینده شده است که قابل حل در آب نیز می‌باشد. در حال حاضر میزان تولید آن در سال به 1.3 میلیارد عدد می‌رسد.

ماشین آلات و فناوری اتوماسیون برای این منظور توسط شرکت Wittmann Battenfeld عرضه شده است.

PVAL با ویسکوزیته پایین که در صنعت کاغذ سازی به کار می‌رود می‌تواند به عنوان خوراک قالب‌‌گیری تزریقی مورد استفاده قرار گیرد و منجر به تولید ظروفی با دیواره نازک با ابعاد    30x 40 x 15 mmمی‌شود.

منبع: plastech.biz

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است