خانه خبر ایجاد هر شغل در صنعت پتروشیمی نیاز به سرمایه بالایی دارد

ایجاد هر شغل در صنعت پتروشیمی نیاز به سرمایه بالایی دارد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به این که اشتغال‌زایی یک صنعت مشابه در هر کشور متفاوت است، گفت: ایجاد هر شغل در هر کشور بستگی به نیاز و فرهنگ آن کشور دارد.

اخبار

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس

عادل نژاد سلیم درباره ادعای یک کاندیدای ریاست جمهوری مبنی بر ایجاد ۲۰۰ هزار شغل به ازای تولید یک میلیون تن محصولات پلیمری به ایسنا گفت: از نظر کارشناسی و تجربه ۴۰ سال فعالیت بنده در صنعت پتروشیمی، به ازای یک میلیون تن محصول حدود ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم و به طور خوش بینانه ۸۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمسقیم ایجاد می شود که در مجموع اشتغالزایی ۱۲۰۰ نفر را به همراه دارد.

وی ادامه داد: شرکت هلدینگ خلیج فارس با ۲۴ میلیون تن ظرفیت تولید، هم اکنون ۲۷ هزار نفر نیرو دارد که حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد هم بالاتر از حد معمول است.

به گفته مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس، ایجاد هر شغل در صنعت پتروشیمی نیاز به سرمایه بالایی دارد که با توجه به نوع واحد تولیدی متفاوت است.

نژادسلیم با اشاره به این که اشتغالزایی یک صنعت مشابه در هر کشور متفاوت است، تصریح کرد: به طور مثال، تعداد افراد شاغل در اتاق کنترل یک واحد پتروشیمی در کشور چین چهار نفر است در صورتی که تعداد افراد در واحد مشابه در ایران ۳ نفر و در اروپا ۲ نفر است که این نشان از ایجاد اشتغال بالاتر در چین به دلیل جمعیت بیشتر آن دارد.

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس با بیان این که هم اکنون ظرفیت پلیمری ایران حدود هشت میلیون تن در سال است، افزود: هم اکنون ۶.۵ میلیون تن محصولات پلیمری در کشور تولید می شود.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است