خانه اقتصادی شل از علاقه مندی خود برای انتقال فناوری و مشارکت در صنعت پتروشیمی ایران خبر داد

شل از علاقه مندی خود برای انتقال فناوری و مشارکت در صنعت پتروشیمی ایران خبر داد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
shell

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران شرکت شیمیایی شل طی نشستی مشترک در حاشیه سیزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران به بررسی نحوه همکاری های آتی پرداختند.

رئیس دپارتمان ایران در شرکت شل

در این نشست هانس نایکهامپ رئیس دپارتمان ایران در شرکت شل ضمن مثبت ارزیابی کردن دستاوردهای همایش IPF2017 گفت: علاوه بر GTLامکان تخصیص تکنولوژی برای تولید کالاهای زنجیره ارزش و بهره مندی از توانمندی های تکنیکی، مهندسی و ساختاری در ایران وجود دارد و ایران به لحاظ استراتژیک و دسترسی به بازارهای جهانی و پتانسیل بالای بازارهای داخلی فرصت های بسیاری برای ما ایجاد خواهد کرد و به دنبال یافتن بهترین راه برای تبدیل گاز طبیعی هستیم.

وی ادامه داد: امکانات زیادی وجود دارد و شل آمادگی دارد تا در تمام زمینه هایی که نیاز باشد همکاری کند. همچنین اولیور تورل را به عنوان مسئول شل درمطالعات داخل ایران معرفی می کنم.

نایکهامپ افزود: شرکت شیمیایی شل برای انجام مطالعات پروژه جلساتی را به صورت دوره ای با بخش های برنامه ریزی و توسعه و سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزارمی کند تا براساس تفاهمنامه امضا شده برای انجام پروژه GTL و امکان سرمایه گذاری مستقیم در ایران مطالعاتی را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این دیدار اظهار کرد: امیدوارم مطالعات به خوبی پیش برود و تاکنون شرکت های پتروشیمی و نفتی بسیاری از پروژه GTLاستقبال کرده اند. طبق توافق صورت گرفته تمام تیم شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای کمک به این پروژه شل را همراهی خواهد کرد.

علیمراد مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان این نشست گفت: بر اساس تفاهمنامه، شل باید در تمام مراحل مطالعاتی پروژه به شرکت ملی صنایع پتروشیمی اطلاعات ارائه کند و ما در مطالعات شرکت شل را همراهی می کنیم و در نهایت بر اساس اختیاراتی که وزارت نفت اعلام کرده، بعد از اتمام مطالعات شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید مجوز سرمایه گذاری در صنعت  GTL را تایید و صادر کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است