خانه خبر بطری‌های PEF جایگزین بطری‌های PET

بطری‌های PEF جایگزین بطری‌های PET

توسط مدیر سایت
0 نظرات
plastic water bottles

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Toyobo Co تولید کننده مواد صنعتی به زودی تولید رزین خاصی را شروع خواهد کرد (بطری‌های PEF) که می‌تواند جایگزین پلی اتیلن ترفتالات (PET) که معمولا در بطر‌های نوشیدنی پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شود.

این شرکت اعلام کرده است که بطری‌های تولید شده توسط این رزین، سبکتر، مقاوم‌تر نسبت به ورود هوا می‌باشد و حفاظت بهتری برای تازه ماندن محتویات داخل آن نسبت به بطری‌های PET معمول ارائه می‌دهد. این مواد جدید تحت عنوان پلی اتیلن فورنوآت (PEF) خوانده می‌شوند.

plastic water bottles

ویژگی اصلی

عبور مقدار کمی از هوا از بطری‌های PET مرسوم، حفاظت اجزای آن را در برابر اکسید شدن مشکل می‌سازد. اما بطری‌های PEF فقط اجازه عبوری یک دهم هوا را نسبت به قبل می‌دهد.

این رزین عملکرد خود را حتی اگر به صورت لایه‌های نازک‌تر پردازش شود، حفظ می‌کند و در نتیجه باعث تولید بطری‌های پلاستیکی سبک‌تر می‌شود. رزین PEF از نیشکر و دیگر گیاهان مشتق شده و این مساله به کاهش انتشار دی اکسید کربن در طول فرآیند تولید کمک خواهد کرد.

منبع: plastemart

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است