خانه خبر توسعه لوله و اتصالات پلیمری دما بالا

توسعه لوله و اتصالات پلیمری دما بالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات

Performance Pipe که زیر مجموعه‌ای از شرکت شیمیایی Chevron Phillips می‌باشد موفق به دستیابی نوآوری جدیدی در محصولات لوله و اتصالات پلیمری شده‌ است که در کاربردهای دمای بالا همچنان عملکرد خود را حفظ می‌کنند.

تیم ترجمه و تولید محتوی مرجع پلیمر در بازار ایران: این سری از محصولات جدید با نام تجاری PlatinumStripe™ 1800 به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد تا در کاربردهای دما بالای، صنعتی و انرژی شامل معدن، آسیاب کردن کاغذ و خمیر کاغذ، جمع آوری نفت و گاز، فرآیندهای شیمیایی و نیروگاه برق از این محصول استفاده کنند.

لوله‌های پلی اتیلن پر چگال مرسوم در کابردهای فشار بالا تا دمای 140 درجه فارنهایت عملکرد خود را حفظ می‌کنند، در صورتی که PlatinumStripe™ 1800 توانایی تحمل دما تا 180 درجه فارنهایت و در بعضی موارد تا 203 درجه فارنهایت را دارد.

PlatinumStripe™ 1800

PlatinumStripe™ 1800 بسیار مقرون به صرفه تر و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها برای مصرف کنندگان خواهد شد. همچین این محصول سریع‌تر از لوله‌های سنتی نصب شده و پارامترهای همجوشی آن مطابق با PE4710 استاندارد می‌باشد. این محصول پایداری بالا در برابر اکسید شدن را دارد و همچنین با داشتن مقاومت ذوبی بالا امکان تولید لوله‌هایی با قطر زیاد را برای کاربردهای صنعتی فراهم می‌کند.

دانلود datasheet محصول

منبع: businesswire

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است