خانه خبر تقویت آمیزه‌های قالب‌گیری شونده در خودروها با الیاف شیشه

تقویت آمیزه‌های قالب‌گیری شونده در خودروها با الیاف شیشه

توسط مدیر سایت
0 نظرات
قالب

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت ): یک آمیزه قالب گیری شونده بر پایه ی پلی فتالامید (PPA) و تقویت شده با الیاف شیشه با خواصی منحصر به فرد با نام تجاری VESTAMID® HTplus M1035 P1 توسط شرکت Evonik تولید شد. اجزای قالب گیری شده کاربردی در خودروها که تحت تنش های دینامیک قرار می گیرند، به خواص مکانیکی عالی نیاز دارند.

به عنوان مثال این قطعات به استحکام فشاری بسیار زیاد برای تحمل انواع تنش های متناوب نیاز دارند. به علاوه، مقاومت شیمیایی در برابر مواد خورنده نیز بسیار حائز اهميت است. گونه ی Evonik’s VESTAMID® HTplus M1035 P1 PPA در واقع برای تحمل و ماندگاری در چنین شرایط و محیط هایی طراحی شده است. این گونه ی جدید تولید شرکت Evonik که بر پایه ی PPA قرار دارد، مقاقالبومت ضربه بسیار زیادی نیز دارا می‌باشد.

در کنار خواص مکانیکی قابل توجه، خریدار این محصول از جریان پذیری مناسب آن نیز بهره خواهد برد.

به همین دلیل، سطوح قطعات قالب گیری و تزریق شده، بسیار صاف بوده و فاقد هرگونه نقص می باشد. در واقع خانواده‌ی محصولات Evonik’s VESTAMID® HTplus برای جایگزینی با فلزات کلاسیک تولید شده‌اند. این پلیمر، که نیمه بلوری و بر پایه ی PPA می باشد با قیمت نسبتا معقولی در برابر دمای بالا بسیار مقاوم است.

این ماده در واقع تلفیقی از پایداری در دمای زیاد، پایداری در برابر خوردگی حاصل از مواد شیمیایی و خواص مکانیکی بسیار مناسب می باشد.

منبع : مرجع پلیمر دربازار ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است