خانه اقتصادی‏آمارهای کليدی ساخت مجتمع عظیم تولید متانول شرکت شاندونگ یوهوانگ چین در ایالت لوئیزیانا آمریکا

ساخت مجتمع عظیم تولید متانول شرکت شاندونگ یوهوانگ چین در ایالت لوئیزیانا آمریکا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
India Petrochemical Plant

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، شرکت یوهوانگ کمیکال که زیرمجموعه شرکت شاندونگ یوهانگ کمیکال چین در ایالات متحده به شمار می رود؛ کار احداث یک مجتمع متانول عظیم با ظرفیت یک میلیون و 800 هزار تن را در ایالت لوئیزیانا آمریکا آغاز کرده است. انتظار می رود تاسیسات یادشده در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی راه اندازی شود.
با بهره برداری از این پروژه، مجتمع جدید بالاتر از مجتمع تولید متانول Natgasoline، با ظرفیت یک میلیون و 750 هزار تن در سال، که قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی در بی مانت ایالت تگزاس شروع به کار کند؛ به بزرگترین تاسیسات تولید متانول ایالات متحده تبدیل می شود.

زمانبندی اجرا

بر اساس این گزارش ، شرکت یوهوانگ کمیکال طی بیانیه ای اعلام کرد: این پروژه قرار است در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی تکمیل شود. با در مدار تولید قرار گرفتن مجتمع جدید، متانول تولیدی از طریق حمل و نقل ریلی، جاده ای، بارج و کشتی های اقیانوس پیما به مقاصد مختلف عرضه خواهد شد.
این شرکت همچنین عنوان کرد: محصولات مجتمع جدید علاوه بر عرضه در بازار داخلی آمریکا، روانه بازار اروپا و چین نیز می شود.
تامین مالی پروژه در ماه مارس امسال با دریافت 800 میلیون دلار وام از گروهی از بانک ها به اتمام رسید و کار احداث این تاسیسات از ماه ژانویه آغاز شده است. مجتمع جدید از نوع تبدیل کننده متان به متانول (methane-to-methanol) است و شرکت ایر لیکوئید (Air Liquide) عملیات مهندسی آن را بر عهده دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است