خانه اقتصادیگزارش و تحلیل پلی پروپیلن عمان به 61 کشور جهان صادر می شود

پلی پروپیلن عمان به 61 کشور جهان صادر می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، شرکت صنایع نفت و پالایشگاه عمان موسوم به اورپیک اعلام کرد که ظرفیت تولید پلی پروپیلن با کیفیت بالای (high quality polypropylene) خود را از رقم فعلی 200 هزار تن به 340 هزار تن در سال افزایش خواهد داد.

پلی پروپیلن
بر پایه این گزارش ،

فیصل الهجری، مدیرفروش منطقه خاورمیانه، آفریقا و اروپای شرکت اورپیک درباره برنامه های آتی این شرکت اظهار کرد: مجتمع تولید پلی پروپیلن اورپیک در نوع خود اولین تاسیسات تولید پلی پروپیلن با کیفیت بالا در عمان محسوب می شود که در حال حاضر از ظرفیت 200 هزار تن در سال برخوردار است.
شرکت اورپیک محصول پلی پروپیلن خود را تحت عنوان برند لوبان (Luban) عرضه می کند، این محصول که بین مواد بسیار نرم تا گرانول طبقه بندی می شود؛ به 91 بندر در بیش از 63 کشور جهان از جمله کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، هند، پاکستان، سریلانکا، بنگلادش، خاور میانه، کشورهای شمال آفریقا، چین، ویتنام، پرو، کره جنوبی، میانمار، فیلیپین  و آفریقای جنوبی صادر می شود.
این مجتمع بخشی از برنامه دولت برای توسعه صنعت پتروشیمی این کشور به شمار می رود. پالایشگاه صحار (متعلق به شرکت اورپیک) اصلی ترین عرضه کننده مواد خام به مجتمع یادشده است.
بر اساس این گزارش ، این پروژه گام مهمی در راستای ایجاد یک صنعت پتروشیمی یکپارچه داخلی خواهد بود. از طرفی طرح توسعه ای جدید تلاشی در راستای متنوع ساختن منابع درآمد ملی عمان و بهره گیری از گاز تولیدی در این کشور است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است