خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها نخستین کنفرانس بین المللی روش‎های بهبود و ازدیاد برداشت دوم تا چهارم اردیبهشت ماه

نخستین کنفرانس بین المللی روش‎های بهبود و ازدیاد برداشت دوم تا چهارم اردیبهشت ماه

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از شانا، نخستین کنفرانس بین المللی روش‎های بهبود و ازدیاد برداشت دوم تا چهارم اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت ایران برگزار خواهد شد.

این کنفرانس ازسوی انجمن علمی- تخصصی محیط‌های متخلخل (اینترپور ایران) و انجمن صنفی مهندسان پلیمر و شیمی با مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت و فدراسیون صنعت نفت ایران دوم تا چهارم اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد.

کنفرانس ها و سمينارها

در این کنفرانس افزون بر ارائه مقالات تخصصی برای نخستین بار، تمهیداتی اندیشیده شده است تا شرکت‌های تخصصی تولید کننده نفت و گاز در فضایی علمی و با رویکرد فناورانه فرصت‌های پروژه‌های در حال اجرا در زمینه ازدیاد و بهبود برداشت از مخازن نفت و گاز را در میزگردهای تخصصی به اطلاع حاضران برسانند.

این میزگردهای تخصصی در هفت محور برنامه‌ریزی شده است. شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، نفت و گاز پارس، مهندسی و توسعه نفت (متن) و نفت فلات قاره ایران هدایت و راهبری میزگردها را بر عهده خواهند داشت.

در روز نخست کنفرانس و در برنامه بعدازظهر شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، مهندسی و توسعه نفت و نفت و گاز پارس در چهار میزگرد تخصصی پذیرای محققان و صنعتگران داخلی و خارجی خواهند بود.

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب چالش‌های ازدیاد برداشت در مخازن ایران و پیشگیری و کنترل آب‌زدگی و گاززدگی را به منظور ارائه راه حل ازسوی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی در میزگرد تخصصی که با حضور مدیران ارشد این مجموعه و شرکای فناورانه ایشان برگزار خواهد شد، مطرح خواهند کرد.

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد خود، فرصت‌های فناورانه ازدیاد و بهبود برداشت با رویکرد مدیریت پایه مخزن و مدیریت مخازن گازی میعانی را با حضور کارشناسان خبره و برجسته این حوزه بررسی و تجزیه و تحلیل خواهند کرد.

شرکت‎های مهندسی و توسعه نفت و نفت و گاز پارس هم در نشست‎های تخصصی جداگانه موضوع‎های «غربالگری روش های ازدیاد برداشت« و «مدیریت مخازن گاز میعانی» را با رویکرد معرفی پروژه‌های میدان محور و ارائه نوین‌ترین روش‌های بهبود ازدیاد برداشت بررسی خواهند کرد.

در روز دوم، شرکت نفت فلات قاره ایران چالش‌های ازدیاد برداشت در فراساحل را بررسی خواهد کرد و در پایان، میزگرد هفتم با محوریت توسعه پایدار و ذخیره‌سازی گازهای گلخانه‌ای با رویکرد ازدیاد برداشت و با حضور کارشناسان برجسته داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

از همه شرکت‌های E&P داخلی و خارجی مورد تایید وزارت نفت دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در کنفرانس، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه جانبی در نظر گرفته شده توانمندی‌های فناورانه خود را در معرض دید افکار عمومی قرار دهند و با مشارکت حداکثری در میزگردهای تخصصی نسبت به ارائه راه حل‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای پروژه‌های فن‌اورانه محور اقدام نمایند.

داود امیراحمدی، دبیراجرایی نخستین کنفرانس بین المللی روش‎های بهبود و ازدیاد برداشت در این باره گفت: در این کنفرانس از چهره‌های برجسته علمی دنیا در زمینه ازدیاد و بهبود برداشت از مخازن نفتی در کسوت سخنرانان کلیدی دعوت به عمل آمده است.

سخنرانان کلیدی

  • پروفسور فاروق علی از دانشگاه کلگری کانادا به عنوان نخستین سخنران کلیدی، محدودیت‌های ازدیاد برداشت از مخازن نفتی را بررسی می‎کند؛
  • آقایان پروفسور زیتا و برونینگ از دانشگاه صنعتی دلفت هلند روش‌های نوین فناورانه ASF را در قالب دومین سخنران کلیدی به سمع و نظر حاضران خواهند رساند؛
  • سومین سخنران کلیدی آقای پروفسور برایان ایوانزاز از دانشگاه کرتین استرالیا هستند که در زمینه فناوری‎های پیشرفته حفاری سخنرانی می‎کند؛
  • سخنران کلیدی چهارم کنفرانس پروفسور کوینتارد از دانشگاه تولوز فرانسه می‌باشند که روش‌های آپ اسکیلینگ در مخازن نفتی را بررسی خواهد کرد.
  • در این کنفرانس پنج دوره آموزشی یک‎روزه به‎وسیله محققانی از دانشگاه‌های سهند ایران، واترلو کانادا، شرکت تی ان او هلند، شرکت ژیو کانسالتنسی انگلستان و شرکت نپتاهلند برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است