خانه اقتصادی بازارهای هدف صادراتی محصولات پتروشیمی متنوع می شود

بازارهای هدف صادراتی محصولات پتروشیمی متنوع می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
صادرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا: علی محمد بساق زاده مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اظهار کرد: با بهره برداری از چند طرح جدید پتروشیمی در سال گذشته، ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی کشور نیز افزایش یافت و پیش بینی می شود این روند امسال نیز تداوم یابد. بر همین اساس و با هدف رشد صادرات، مقصدهای صادراتی محصولات پتروشیمی ایران متنوع خواهد شد.

صادرات

وی افزود: کشورهای مختلفی در حال مذاکره برای خرید محصولات پتروشیمی ایران هستند و طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی که به تازگی وارد مدار تولید شده اند نیز مشتریان خارجی مختلفی دارند و بر اساس شرایط بازار اقدام به صادرات محصولات تولیدی خود می کنند.
عضوهیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه هرگونه صادرات پس از تامین نیاز داخلی انجام خواهد شد گفت: صادرات محصولات پتروشیمی کشورمان بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در حال انجام است و افزون بر مشتریان دائمی، اکنون کشورهای زیادی از جمله کشورهای اروپایی خواستار خرید از ایران هستند.

وضعیت فعلی صادرات

وی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران همزمان با تامین نیاز داخل ، انواع محصولات پتروشیمی را بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به بازارهای هدف صادر می کند و آمارها حاکی از آن است که صادرات از روند مطلوبی برخوردار است.
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: در سال جاری با توجه به افزایش حجم خوراک دریافتی از فازهای جدید پارس جنوبی انتطار داریم رشد خوبی را در تولید شاهد باشیم و در این راستا افزایش صادرات امسال نیز به عنوان راهبردی مهم می تواند محقق شود.
بساق زاده با تاکید بر اینکه در کنار افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی در بخش بالادستی، توسعه صنایع پائین دستی به منظور تکمیل زنجیره‌های ارزش یکی از سیاست‌های در دست اجرای شرکت ملی صنایع پتروشیمی است گفت: توسعه زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی افزون بر کاهش خام فروشی و اشتغال پایدار، منجر به متنوع سازی سبد تولید محصولات پتروشیمی می شود که پیامد آن افزایش بازارهای هدف پتروشیمی ایران خواهد بود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است