خانه علمی پژوهشی توسعه پلیمرهای جدید جهت استفاده در باتری خودروهای برقی

توسعه پلیمرهای جدید جهت استفاده در باتری خودروهای برقی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: محققین دانشگاه Surrey، Bristol و شرکت Augmented Optics موفق به توسعه پلیمر رسانای الکتریکی شده‌اند که می‌تواند ابر خازن‌هایی با چگالی بالا ایجاد کند که 10000 بار قوی‌تر از تکنولوژی‌های موجود در بازار عمل می‌کند. پلیمرهای جدید، مواد رسانای انعطاف پذیر و سخت می‌باشند و می‌تواند باعث بهبود عملکرد باتری شوند.

ذخیره انرژی

ابرخازن‌ها انرژی را به خوبی ذخیره می‌کنند و سرعت شارژ و تخلیه آن بالا می‌باشد ولی به دلیل دانسیته انرژی ضعیف آن قابل رقابت با باتری‌های مرسوم نمی‌باشند. محققین موفق به کشف پلیمرهای جدیدی شده‌اند که می‌تواند بر این مشکل فائق آید. باتری‌هایی که با این پلیمرها ساخته می‌شوند می‌توانند در ساخت باتری‌های خودروهای برقی مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده از این باتری‌های جدید خودروها می‌توانند شش تا هشت ساعت به طور مستمر بدون نیاز به توقف برای شارژ حرکت کنند. همچنین مدت زمان شارژ آن در حد پر کردن یک باک بنزین به طول می‌انجامد.

این پژوهش مسیری را به سمت تولید ابرخازن‌های پرچگال باز نموده است. این پلیمر در قطعات الکتریکی زیستی، حسگرها، تجهیزات الکترونیکی پوششی و تجهیزات نوری پیشرفته قابل استفاده است و همچنین در صنایع هوا و فضا، حمل و نقل و تولید انرژی کاربرد دارد.

منبع: batteriesinternational

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است