خانه علمی پژوهشی گونه‌های جدید الاستومرهای گرمانرم برای کاربردهای پزشکی

گونه‌های جدید الاستومرهای گرمانرم برای کاربردهای پزشکی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Teknor Apex از گونه جدید پزشکی الاستومرهای گرمانرم (TPEs) خود در نمایشگاه MD&M West 2017 رونمایی کرد. این گونه جدید دارای کشسانی و دوام بالایی بوده و از بابت لاتکسی بودن آن هیچ نگرانی در مورد حساسیت، بو و پسماندهای باقی مانده وجود ندارد.

گونه‌های جدید الاستومرهای گرمانرم برای کاربردهای پزشکی

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، گونه‌های جدید TPE دارای کاربردهای مختلف می‌باشد. به طور مثال گرید Medalist MD-17340 به طور خاص برای شریان‌بندها و باندهای پزشکی طراحی شده است. همچنین گریدهای Medalist MD-10233 و MD-13240 برای ورق‌ها و باندهای درمانی و  Medalist MD-10308 به عنوان سدی برای جلوگیری از خونریزی دندان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ترکیبات جدید دارای تایدیه FDA و  استانداردهای ISO 10993-5 و REACH SVHC می‌باشند و عاری از هر گونه فتالات بوده و از ماه ژانویه 2017 تولید خواهد شد.

فیلم‌های لاتکسی به دلیل خواص کشسانی منحصر بفرد خود ارزشمند می‌باشند و ترکیبات Medalist جدید این رفتار کشسانی را دو برابر می‌کند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است