خانه خبر بهبود استحکام ورقه‌های پلی الفینی با افزودنی‌های جدید شرکت Teknor Color

بهبود استحکام ورقه‌های پلی الفینی با افزودنی‌های جدید شرکت Teknor Color

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

رنگ های جدید شرکت Teknor Color با نام تجاری ™TekTuff باعث افزایش استحکام در برابر ضربه تا 33% بدون تغییر در رنگ شده است.

بهبود استحکام ورقه‌های پلی الفینی

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، رنگ‌های جدید شامل بهبود دهنده‌ی مقاومت ضربه می‌باشد، که چقرمگی بیشتری برای فرآیندکاران ورق‌های پلی الفینی بدون از دست دادن استحکام آن ایجاد می‌کند. این محصولات جدید می‌تواند به اندازه‌ غلظت‌های قبلی و یا حتی در مواردی کمتر مورد استفاده قرار گرفته و به خوبی جایگزین رنگ‌های پیشین شود.

بر اساس آزمون‌های صورت گرفته بر روی ورق‌های پلی الفینی اکسترود شده، استحکام در برابر ضربه تا 33% افزایش یافته است. همچنین این افزودنی باعث کاهش هزینه‌ها و وزن شده و می‌تواند جایگزین خوبی برای فلزات باشد.

ورق های پلاستیک

اغلب باید ضخیم تر از فلز باشد تا بتواند استحکام در برابر ضربه‌ی مشابهی را ارائه دهد، و این می تواند یک عامل محدود کننده در زمان کمبود فضا باشد. بهبود استحکامی که توسط ™TekTuff ایجاد می‌شود می‌تواند تا حدود زیادی از ضخامت این صفحات پلاستیکی بکاهد. به طور مثال یک جعبه فلزی می‌تواند یا یک صفحه پلی پروپیلن حرارت دیده شده جایگزین شود.

طیف گسترده‌ای از محصولات پلی پروپیلنی و پلی اتیلن با چگالی بالا می‌تواند از این افزودنی‌ها بهره مند شوند. ™TekTuff می‌تواند در محصولات اکسترود شده و گرماشکل دهی شده نظیر درپوش‌ها و ظروف، کارت‌های اعتباری، پوشش وسایل سرویس بهداشتی و مخزن‌های فرآیند صنعتی و همچنین در کاربردهای قالب گیری تزریقی و قالب گیری دمشی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است