خانه خبر تولید ترکیبات TPV جهت درزگیری لوله

تولید ترکیبات TPV جهت درزگیری لوله

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Teknor Apex از ولکانش یافته‌های گرمانرم (thermoplastic vulcanizates) یا TPV الاستومری (با نام تجاری Sarlink 9156-02) برای درزگیری لوله‌ها در نمایشگاه K 2016 رونمایی کرد، که مزایای عملکردی و پردازشی آن مشابه لاستیک گرما سخت می‌باشد.

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، Sarlink 9156-02 برای درزگیری لوله‌های فاضلاب و بدون فشار آب مورد استفاده قرار می‌گیرد و خواص فیزیکی مشابهی با محصول Sarlink 9156B را دارد. ضریب اصطکاک این محصول تنها 16% می‌باشد.

روانکاری یا نرمی بسیار قابل ملاحظه  Sarlink 9156-02، مزیت بزرگی برای وارد کردن درزگیر در نقطه اتصال محسوب می‌شود. این فرایند مکانیکی، روانکاری و نرمی محصول به افزایش سرعت انجام فرایند و عدم خروج درزگیر از محل اتصال کمک شایانی می‌نماید.

Sarlink 9156B، عمر کارکردی درزگیری لوله را افزایش می‌دهد و از نشت آب داخل لوله جلوگیری می‌کند. در مقایسه با لاستیک این محصول از  قابلیت بیشتری در آسودگی از تنش در دماهای بالاتر در طول یک دوره یک ساله برخوردار است.

TPV بهره‌وری بالاتری نسبت به لاستیک با حذف مرحله شبکه‌ای شدن را دارد. توانایی قالب‌گیری دو جزئی با ترکیبات مستحکم نظیر پلی پروپیلن از مزایای Sarlink 9156B برای درزگیری لوله می‌باشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به لینک زیر مراجعه فرمایید:

Sarlink 9156B

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است