خانه خبر توسعه تجهیزات بازیافت جهت حذف رطوبت از مواد پلیمری

توسعه تجهیزات بازیافت جهت حذف رطوبت از مواد پلیمری

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Tecnova، پیشرو در ساخت تجهیزات بازیافت برای تمام مواد پلیمری می‌باشد که قادر است خطوط اکستروژن مناسب برای تمام نیازهای صنعت، از سیستم‌های آزمایشگاهی تا خطوطی با ظرفیت 2-ton/h که می‌تواند انواع مختلفی از پلاستیک‌ها (از نوع سنتی آن تا زیست پلیمرها) را پردازش کند، تولید نماید.

تجهیزات حذف رطوبت از مواد پلیمری

شرکت Tecnova

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، فناوری‌های شرکت Tecnova در طول سال‌ها پیشرفت‌های بسیار زیادی نموده است و مطابق با نیازهای رو به رشد مشتریان می‌باشد. دستگاه‌های بازیافت باید قادر باشند هر روز حجم بیشتری از پلاستیک‌ها را بازیافت نموده و همچنین این محصولات بازیافتی باید حاوی رطوبت و آلودگی‌های کمتری نیز باشند.

بازیافت پلاستیک‌ها به طور مداوم در حال تحول می‌باشد. به همین دلیل ارائه تجهیزات مناسب بازیافت با بهترین عملکرد از سوی بازیافت کنندگان امری ضروری است. امروزه تجهیزات بازیافت باید قادر به حذف موادی با درجه بالای آلودگی و رطوبت نظیر محصولاتی با چاپ سنگین باشند.

سیستم‌های گاز زدا دوگانه شرکت Tecnova قادر به حذف رطوبت تا مقادیر 7-8 درصد می باشد، که این مقدار می‌تواند با سیستم گاز زدا جدید تحت عنوان VTS (Vacuum Twin Stuffer) به 15% برسد. این سیتم قادر به دو برابر کردن ظرفیت خطوط و پردازش مواد با درصد رطوبت بالا می‌باشد (قادر به حذف 70 الی 80% از رطوبت مواد).

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است