خانه اقتصادی افزایش قابل توجه حجم تولید پلی کربنات در روسیه

افزایش قابل توجه حجم تولید پلی کربنات در روسیه

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار افزایشی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، براساس تازه ترین گزارش موسسه MRCs ScanPlast، حجم تولید پلی کربنات روسیه در سال 2016 میلادی به 70 هزار تن در سال رسید که رشد پنج درصدی را در مقایسه با سال 2015 میلادی نشان می دهد. این رقم بالاترین میزان ثبت شده در چهارسال اخیر است.

نمودار افزایشی

شرکت Kazanorgsintez

بر اساس این گزارش، شرکت Kazanorgsintez که تنها تولیدکننده پلی کربنات روسیه به شمار می رود؛ در ماه دسامبر سال گذشته 6 هزار و400 تن پلی کربنات تولید کرد که با کاهش 100 تنی نسبت به ماه نوامبر (یعنی رقم 6 هزارو500 تن) همراه بود.
این شرکت همچنین سهم گریدهای قالب گیری تزریقی از مجموع تولیدات خود را از 20 درصد در ماه نوامبر به 32 درصد در ماه دسامبر افزایش داد.
از سوی دیگر، سهم تولید پلی کربنات گرید اکستروژن به دلایلی نظیر، فرا رسیدن فصل افت تقاضا به ویژه از سوی تولیدکنندگان ورق های پلی کربنات که مشتریان اصلی این گرید محسوب می شوند؛ کاهش داشت و همچنین مازاد تولید این محصول در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی به صادرات اختصاص یافت.
این گزارش می افزاید: گریدهای تولیدی توسط شرکت Kazanorgsintez در سال 2016 میلادی شامل گرانول پلی کربنات، گریدهای اکستروژن و قالب گیری تزریقی بودند.
گفتنی است که عمده تولیدات Kazanorgsintez به مصرف بازار داخلی این کشور می رسد و تنها 15 درصد از کل حجم تولید به صادرات اختصاص می یابد. با این حال میزان صادرات پلی کربنات روسیه در سال 2016 میلادی با رشد حدود سه برابری نسبت به سال 2015، از سه هزار و 100 تن به 10 هزار و 600 تن افزایش یافت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است