خانه اقتصادی افزایش تقاضای پلی پروپیلن به بالاترین سطح از اوت ۲۰۱۵

افزایش تقاضای پلی پروپیلن به بالاترین سطح از اوت ۲۰۱۵

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از «پتروتحلیل»، بازار پلی پروپیلن محلی افزایش قیمت پتکیم به میزان ۳۰ دلار در هر تن، سبب شد تا پیشنهادات بالاتری از سوی توزیع کنندگان محلی مطرح شود.

پلی پروپیلن

قیمت پلی پروپیلن

به این ترتیب قیمت پلی پروپیلن رافیا ۱۵۰۰ تا ۱۵۵۰ دلار در هر تن انبار ترکیه با مالیات بر ارزش افزوده و به صورت نقدی گزارش شده است.البته در برخی موارد قیمت ۱۵۲۰ تا ۱۵۴۰ دلار در هر تن نیز شنیده شده است.

البته یک تولیدکننده کیسه از افزایش قیمت پتکیم شکایت کرده است.

در بازار واردات هم قیمت پلی پروپیلن رافیا ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن ترکیه با ۶٫۵ درصد عوارض گمرکی و به صورت نقدی گزارش شده که ۵۰ تا ۶۰ دلار نسبت به هفته قبل افزایش داشته است. قیمت گرید فیبر هم ۲۰ دلار در هر تن افزایش یافته و به ۱۱۵۰ تا ۱۱۸۰ دلار در هر تن رسیده است.

در همین حال قیمت پلی پروپیلن رافیای ایران هم ۱۵ تا ۵۰ دلار نسبت به هفته قبل افزایش یافته و به ۱۱۳۰ تا ۱۱۷۰ دلار در هر تن رسید. اگر عرضه همچنان کم باقی بماند، احتمالا قیمت ها برای ماه مارس افزایش یابد.

این در حالی است که مسایل مربوط به عرضه و تقاضا، همچنین احساسات قوی و انتظارات از اوایل مارس، احتمال رشد قیمت را افزایش داده است. همچنین با توجه به نزدیکی به نوروز و تعطیلات، احتمالا عرضه پلی پروپیلن به ترکیه محدود شود. این در حالی است که یک تولیدکننده پلی پروپیلن رافیا در مصر نیز به اورهال یکی از خطوط در ماه آوریل اشاره می کند. با این حال چند بازیکن بازار اشاره می کنند که قیمت واردات پلی پروپیلن در ترکیه در حال حاضر با قیمت های متعادل چین جایی برای افزایش بیشتر قیمت ها با توجه به تقاضای آرام وجود ندارد.

در همین حال انتظارات خوشبینانه برای ماه مارس در چین وجود دارد و احتمالا واردات پلی پروپیلن پایدار باقی بماند

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است