خانه علمی پژوهشی جداسازی رنگ و نوع پلیمر با توسعه انتخابگرهای نوری

جداسازی رنگ و نوع پلیمر با توسعه انتخابگرهای نوری

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Cimbria-SEA با توسعه انتخابگرهای نوری با توجه به رنگ و نوع پلیمر برای جداسازی پوسته‌ها، مواد زمین و دانه‌ها متمرکز شده است. آخرین فناوری توسعه یافته توسط این کمپانی انتخابگر RGB SEA Chrome با قابلیت تشخیص تمام رنگ‌ها می‌باشد که انقلابی در صنعت انتخاب رنگ و بهبود پلاستیک مصرفی و پساب صنعتی (PET، PE، PP، PVC، ABS، PS) محسوب می‌شود. همچنین Hypersirt SEA طیف وسیعی از انتخابگرهای نوری را کامل می‌کند و به طور خاص برای جداسازی ترکیب پلیمر+رنگ طراحی شده است.

انتخابگرهای نوری

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، فناوری تمام رنگ SEA Chrome قادر به دیدن، همانند چشم انسان می‌باشد و می‌تواند کمتر از 16 میلیون رنگ را تشخیص دهد و همچنین قادر به تشخیص تفاوت بین رنگ، چگالی و سایه می‌باشد.

این دستگاه می تواند به منظور انطباق با هر فرآیندی که نیاز به مراحل انتخاب چندگانه دارد به دو یا سه بخش مستقل تقسیم شود. جداسازی پلیمرهایی از نوع متفاوت اما از همان رنگ برای اندازه قطعه 2 میلی متر در حال حاضر امکان پذیر است.

این دستگاه همچنین قابلیت تشخیص وجود هرگونه آلودگی را نیز دارا بوده که حتی با چشم نیز قابل تشخیص نمی‌باشند. PET، PVC، PE، PP، PS و دیگر پلاستیک‌ها بر طبق استانداردهای خلوص مورد نیاز بازار می توانند با توجه به ماهیت شیمیایی خود پلیمر از هم جدا شوند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است