خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها دومین همایش بین المللی فناوری های نوین در صنعت لاستیک و پلیمر

دومین همایش بین المللی فناوری های نوین در صنعت لاستیک و پلیمر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها
مرجع پلیمر در بازار ایران: رئیس همایش فناوری های نوین در صنعت لاستیک و پلیمر گفت: محورهای همایش شامل فرصت ها و چالش های پیش روی صنعت لاستیک و پلیمر، آمیزه کاری، مواد اولیه و ماشین آلات، فناوری های نوین و استانداردهای آتی در صنعت لاستیک و پلیمر و مباحث مرتبط با صنعت لاستیک در حوزه مهندسی برق ، مکانیک و مواد است.
محمود پرهیزگار افزود: این همایش با هدف تولید و گسترش دانش فنی با رویکرد حرکت به سمت استقلال صنعتی، توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی و ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر علمی و فنی و ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی برنامه‌ریزی شده است.
وی گفت: پژوهشگران، صاحبان اندیشه و ایده، متخصصان و علاقمندان می توانند مقاله های خود را تا 20 اسفند به نشانی الکترونیکی  info@DenaConf.ir یا شیراز، بلوار شهید مدرس، انتهای خیابان شهید دوران، کارخانه تولیدی لاستیک دنا ارسال کنند .
رئیس همایش فناوری های نوین در صنعت لاستیک و پلیمر افزود: برنامه های جنبی این همایش شامل کارگاه‌های آموزشی تخصصی، برپایی نمایشگاه کتاب و آخرین دستاوردهای دانش فناوری های نوین در زمینه‌های لاستیک و پلیمر است.
دومین همایش و نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین در صنعت لاستیک و پلیمر۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ در شیراز برگزار می شود.

سخن دبیر کنفرانس

با استعانت از ذات مقدس پروردگار، پس از برگزاری اولین دوره کنفرانس ملی فناوری های نوین در صنعت لاستیک و پلیمر در اردیبهشت ماه 1395 ، طبق وعده و با تلاش و هماهنگی های به عمل آمده دومین دوره “کنفرانس ملی فناوری های نوین در صنعت لاستیک و پلیمر” نیز به همت برخی دانشگاه ها و صنایع لاستیک سازی و مرتبط با این حوزه در کشور در تاریخ های 13 اردیبهشت ماه 1396 به میزبانی شرکت تولیدی لاستیک دنا در تالار و سالن کنفرانس شرکت دنا در شیراز برگزار می گردد. این کنفرانس، با هدف تولید و گسترش دانش فنی و کاربردمحور با رویکرد حرکت به سمت استقلال صنعتی، توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی، و ایجاد بستر مناسب جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت صنایع به سرمایه گذاری و حمایت از پژوهش های کاربردی و فناوری های نوین در صنعت لاستیک و پلیمر برنامه‌ریزی شده است.

کمیته علمی کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحبان اندیشه و ایده، متخصصان و علاقمندان در رشته‌های مختلف، همچنین تمامی صنعت گران و فعالان حوزه لاستیک و پلیمر دعوت می‌نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس هستند از طریق سایت کنفرانس ارسال نمایند. کمیته برگزارکننده کنفرانس در صدد است با برگزاری برنامه های جنبی شامل کارگاه‌های آموزشی تخصصی، برپایی نمایشگاه کتاب و دستاوردها، شرکت کنندگان را با آخرین دستاوردهای دانش فناوری های نوین در زمینه‌های لاستیک و پلیمر آشنا سازد.  ناصر پرهیزگار

 

محورهای کنفرانس

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است