خانه خبرنمايشگاه ها حضور شرکت های دانش بنیان نفت و گاز ایرانی در عمان

حضور شرکت های دانش بنیان نفت و گاز ایرانی در عمان

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از مهر، دومین نمایشگاه و کنفرانس صنایع پایین دستی حوزه نفت و گاز عمان در ۱۵الی۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۶در مسقط (Oman Downstream Exhibition & Conference (ODEC ۲۰۱۷)) با تمرکز بر حوزه‌های مختلف برگزار می شود.

این حوزه ها شامل

«محصولات و فن‌آوری جاذب و کاتالیست »، «محصولات و فن‌آوری حوزه شیمی و سوخت»، « تولید و توزیع کنندگان شیرهای کنترلی»، «تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات سیستم‌های تقطیر»، « پیمانکاران ECP و فروشندگان سیستم‌های یکپارچه»، «تولید و تامین کنندگان سیستم‌های بزار دقیق و کنترل»، «تولید و عرضه کنندگان تجهیزات و ادوات آزمایشگاهی»، «شرکت‌های ساخت تجهیزات و ماشین آلات این حوزه »، «سیستم‌های فناوری اندازه گیری و تامین کننگان تجهیزات »، « تولیدکنندگان  پمپ، کمپرسور، سوپاپ ها، مخازن و …»، «تکنولوژی بازیافت و بازفرآوری»، « شرکت‌های پیمانکاری و توسعه نفت و پتروشیمی» می شود.

این نمایشگاه با توجه به اولویت بازار کشور عمان و توانمندی شرکت‌های ارایه دهنده خدمات و محصولات صنایع پایین دستی نفت و گاز می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه صادرات این دسته از محصولات را فراهم آورد.

کارگزار کریدور صادرات محصولات دانش بنیان با هدف توسعه ارتباطات شرکت‌های ایرانی در کشور عمان و نیز گرفتن سهم مناسبی از پروژه‌های مهم و ملی کشور عمان نظیر موارد ذیل، اقدام به معرفی این رویداد به شرکت‌ها می کند.

در واقع شرکت های ایرانی برای انجام پروژه های خارجی و پروژه های ایرانی همچون «پروژه مجتمع پالایشگاهی و پتروشیمی دقم؛ حجم پالایش:  ۲۳۰ هزار بشکه در روز، حجم ارزی پروژه: ۶ میلیارد دلار»، « پروژه استخراج گاز مجتمع صلی‌اله دوفر: با ظرفیت ۳۲۷ هزار مترمکعب در سال تخمین زده می شود که در سال ۲۰۱۹ شروع به کار کند»، و« پروژهNGL  فهود: حجم ارزی پروژه: ۶/۳ میلیارد دلار » به شرکت های خارجی در این نمایشگاه معرفی می شوند.

همچنین این کارگزار آمادگی ارایه خدمات نمایشگاهی اعم از ثبت نام در نمایشگاه، بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات، غرفه‌سازی و تامین محتوی بازارایابی را در صورت نیاز شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه دارد.

از سوی دیگر این شرکت ها از سوی کریدور صادرات محصولات دانش بنیان با حمایت ۷۰درصدی حضور می یابند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است