خانه خبر تایوان 9 میلیارد دلار در پتروشیمی امریکا سرمایه گذاری می کند

تایوان 9 میلیارد دلار در پتروشیمی امریکا سرمایه گذاری می کند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، انتظار می رود دو زیر مجموعه بزرگ شرکت خوشه ای تایوانی شرکت فورموسا پلاستیکس تصمیم خود را برای یک سرمایه گذاری مشترک در ایالات متحده در نیمه اول سال جاری میلادی نهایی کنند.
براساس این گزارش، شرکت پتروشیمی فورموسا پلاستیکس و شرکت فورموسا کمیکالزاند فایبر در نظر دارند تا بطور مشترک 9 میلیارد و 400 میلیون دلاردر ایالت لوئیزیانا آمریکا برای تولید اتیلن و پروپیلن سرمایه گذاری کنند و پیش بینی می شود جزئیات این طرح عظیم تا پایان ماه ژوئن تکمیل شود.

پتروشیمی جمفازهای اجرایی

در فاز اول پروژه یاد شده، این دو شرکت قرار است سالانه یک میلیون و 200 هزار تن اتیلن، 600 هزار تن پروپیلن، 800 هزار تن اتیلن گلایکول و 600 هزار تن پلی پروپیلن را در کنار سایر محصولات تولید کنند.
این گزارش می افزاید: شرکت فورموسا پتروکمیکالز اعلام کرد: در فاز دوم به ترتیب یک میلیون و 200 هزارتن و 800 هزار تن ظرفیت جدید تولید اتیلن و اتیلن گلایکول افزوده می شود.
همچنین وانگ ون-یوآن، مدیر گروه فورموسا پلاستیکس، از انجام مطالعات امکان سنجی برای انجام یک سرمایه گذاری جدید در کنار طرح های توسعه ای در نظر گرفته شده برای ایالت لوئیزیانا، خبر داد .
گروه تایوانی فورموسا پلاستیکس در حوزه های متنوعی نظیر صنایع پتروشیمی، زیست ‌فناوری و تولید قطعات الکترونیکی فعالیت دارد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر تایپه تایوان واقع شده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است