خانه علمی پژوهشی توسعه پلاستیک‌های مقاوم به آتش جهت کاربرد در خطوط راه آهن

توسعه پلاستیک‌های مقاوم به آتش جهت کاربرد در خطوط راه آهن

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Röchling موفق به توسعه دو نوع پلاستیک مقاوم به آتش با نام‌های تجاری Durostone® UPM S13 LST و Polystone® MK FL شده است که جهت کاربرد در خطوط راه آهن مطابق با استاندارد EN 45545-2:2013 مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر چالش‌های بسیاری جهت توسعه وسایل نقلیه ایمن، مقرون بصرفه و ایمن در خطوط راه آهن وجود دارد.

پلاستیک‌های مقاوم به آتش

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، Durostone® UPM S13 LST پلاستیک (رزین پلی استر غیر اشباع) تقویت شده با الیاف شیشه می‌باشد. این محصول هنگام وقوع آتش سوزی مقدار بسیار کمی از گازهای سمی و دود را تولید می‌کند. Durostone® UPM S13 LST استحکام بالایی را در دمای اتاق و دماهای بالاتر ارائه می‌دهد. چگالی g/cm³ 2.10 آن باعث تولید قطعات سبک وزن و در عین با استحکام مکانیکی بالا می‌شود. این مواد به شکل ورق‌های فشرده، پروفیل‌های pultruded، قطعات قالبی فشرده بر طبق طرح‌های مشتری عرضه می‌شود.

پلاستیک‌های مقاوم به آتش

Polystone® MK FL

Polystone® MK FL پلی اتلیلنی با وزن مولکولی بسیار بالا که دارای چگالی بسیار پایین  g/cm³ 1.0 و سبک وزن می‌باشد، هم‌چنین خواص لغزشی عالی و مقاومت سایشی بالایی را ارائه می‌دهد. این محصول در قالب ورق‌های فشرده و قطعات اکسترود شده مطابق با طرح‌های مشتری در ابعاد کوچک و بزرگ با هندسه پیچیده عرضه می‌گردد.

دانلود datasheet Polystone® MK FL

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است