خانه علمی پژوهشی بررسی بازار جهانی چسب‌های رسانای الکتریسیته

بررسی بازار جهانی چسب‌های رسانای الکتریسیته

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

طبق آخرین گزارش‌های صورت گرفته بازار جهانی چسب‌های رسانای الکتریسیته (ECAS) به 1.56 میلیارد دلار در سال 2015 به 2.53 میلیارد دلار در سال 2021 خواهد رسید که با رشد 8.48% همراه خواهد بود.

چسب‌های رسانای الکتریسیته

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، بخش چسب‌های پایه اپوکسی، به دلیل ارائه مزایای متعددی شاهد تقاضای قابل توجهی در سال‌های اخیر بوده است. چسب‌های اپوکسی توان تولید سریع‌تر با توجه به زمان پردازش کوتاه‌تر ارائه می‌دهند. این چسب‌ها زمان پخت کوتاهی دارند که آن را برای  تعمیرات لحیم کاری سرد سریع دستگاه های الکترونیکی مناسب می‌سازد. این بخش بزرگترین سهم بازار را از نظر ارزش و اندازه در سال 2015 به خود اختصاص داده است.

عمده کاربران نهایی چسب رسانای الکتریکی، صنایع خودرو، هوا فضا، علوم زیستی و لوازم الکترونیکی مصرفی هستند. بخش خودرو و لوازم الکترونیکی مصرفی، کاربران کلیدی چسب‌های رسانای الکتریکی در میان تمام زمینه های کاربردی دیگر می باشند. ECAS به طور گسترده ای برای سیستم‌های ضد قفل ترمز و واحدهای کنترل موتور در خودروها استفاده می شود. در حالی که، در بخش لوازم الکترونیکی مصرفی، آنها به عنوان اتصال‌های انعطاف پذیر در دستگاه های الکترونیکی مختلف استفاده می شود.

منطقه آسیا اقیانوسیه یکی از بزرگترین بازارهای چسب‌های رسانای الکتریکی می‌باشد، به همین دلیل چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودرو و همچنین افزایش فروش لوازم الکترونیکی مصرفی در کره جنوبی، آنان را به بزرگترین مصرف کنندگان این بازار تبدیل نموده است.

شرکت‌های Henkel AG & Co. KGaA (Germany)، H.B. Fuller Company (U.S.)، Master Bond Inc. (U.S.)، Panacol-Elosol GmbH (Germany)، Aremco Products, Inc. (U.S.)، Dow Corning (U.S.) و 3M Company (U.S.) بزرگترین بازار این مواد را به خود اختصاص داده اند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است