خانه اقتصادی راه اندازی پایلوت بومی تولید پلی وینیل الکل و صرفه جویی 20 میلیون دلاری

راه اندازی پایلوت بومی تولید پلی وینیل الکل و صرفه جویی 20 میلیون دلاری

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا؛ اسماعیل قنبری با اعلام این خبر افزود: در سایه الطاف الهی و در سال ( اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) با همت و پشتکار پژوهندگان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در مرکز اراک و تلاش و پشتکار بی وقفه کارشناسان گروه پلیمر این مرکز مراحل طراحی و ساخت پایلوت بومی تولید پلی وینیل الکل به اتمام و با موفقیت راه اندازی شد.

مدیر عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

عنوان کرد: این ماده در گریدهای متنوع و با ویژگی های مختلف در صنایع گوناگون از جمله نساجی، چسب، پتروشیمی، رنگ، آرایشی، پوشش های محافظ موقت، بالا بردن چسبندگی خاک برای جلوگیری از فرسایش و در کاغذ عکاسی کاربرد دارد.

مدیر عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی تاکید کرد: با توجه به کاربردهای مختلف این ماده مقدار نیاز سالانه کشور بیش از 8 هزار تن است که در صورت تولید آن در داخل، از خروج بیش از 20 میلیون دلار ارز جلوگیری خواهد شد.

وی در خصوص اهداف اجرای این طرح و بومی سازی آن در داخل کشور، افزود: با توجه به هزینه بالای تجهیزات خاص تولید این ماده در تکنولوژی های خارجی، بومی سازی دانش فنی تولید این ماده بر اساس دانش و توانایی کارشناسان و سازندگان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از سال 1392 در دستور کار قرار گرفت.

به گفته اسماعیل قنبری؛ با طراحی، ساخت و راه اندازی موفقیت آمیز پایلوت مذکور، دانش فنی تولید این ماده به طور کامل در کشور بومی سازی شده است.

گفتنی است،  2 گرید مصرفی صنعت پتروشیمی ، در این پایلوت تولید شده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است