خانه اقتصادی اندونزی در صنعت پتروشیمی 6 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید می کند

اندونزی در صنعت پتروشیمی 6 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید می کند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی جم

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، منابع نزدیک به غول پتروشیمی اندونزی، چاندار آسری، اعلام کردند که این شرکت قصد دارد ظرف سال های 2016 تا 2021 نزدیک به 6 میلیارد دلار برای اجرای چند طرح توسعه ای جدید در صنعت پتروشیمی این کشورسرمایه گذاری کند.

شرکت چاندارآسری

در فاز اول این سرمایه گذاری قصد دارد تنها 150 میلیون دلار برای افزایش ظرفیت تولید تعدادی از محصولات خود مانند بوتادین هزینه کند.

پتروشیمی جم
این شرکت همچنین برنامه دارد ظرفیت واحد کراکرنفتای خود را در شهر بانتن (Banten) افزایش دهد. واحد کراکر یادشده تنها کارخانه کراکینگ نفتای اندونزی محسوب می شود. بانتن یکی از استان‌های اندونزی  و درجزیره جاوه واقع شده‌است. این استان پیش‌تر بخشی از استان جاوه غربی به شمار می رفت.
منابع آگاه البته جزییات بیشتری در مورد فازهای بعدی این سرمایه گذاری بزرگ منتشر نکردند. چاندارآسری همچنین در نظر دارد با توجه به حجم سرمایه گذاری در نظر گرفته شده، از معافیت های مالی قابل توجهی از سوی دولت برخوردار شود.
ظرفیت تولید پتروشیمی کشور اندونزی سالانه حدود سه میلیون تن است که البته این مقدار پاسخگوی تقاضای سالانه چهار میلیون و ٣٠٠ هزار تنی این کشور نیست.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است