خانه خبر کره جنوبی در پتروشیمی ویتنام سرمایه گذاری می کند

کره جنوبی در پتروشیمی ویتنام سرمایه گذاری می کند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
India Petrochemical Plant

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، شرکت هیوسانگ (Hyosung) کره جنوبی به تازگی از عقد تفاهم نامه ای با دولت ویتنام برای ساخت تعدادی مجتمع پتروشیمی در این کشور خبر داد. طرح های توسعه ای در نظر گرفته شده که از سال جاری میلادی کلید می خورند؛ شامل ساخت یک مجتمع هیدروژن زدایی پروپان (PDH)، یک مجتمع تولید پلی پروپیلن (PP)، مخرن ذخیره سازی ال.پی.جی (LPG) و یک انبار نگهداری محصولات پتروشیمی است.

بر اساس این گزارش، پروژه های یادشده به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون دلار (معادل یک تریلیون و 380 میلیارد وون کره جنوبی) در منطقه صنعتی Cai Mep واقع در استان با ریا-وونگ تائو (Ba Ria-Vung Tau) ویتنام به بهره برداری می رسند.
این طرح عظیم در دو فاز اجرایی می شود که در فاز نخست شرکت هیوسانگ به ترتیب 133 و 336 میلیون دلار برای ساخت مخزن ذخیره سازی ال. پی. جی و مجتمع تولید پلی پروپیلن هزینه می کند. در فاز دوم این شرکت به ترتیب 496 و 226 میلیون دلار برای احداث یک مجتمع هیدروژن زدایی پروپان و مجتمع پلی پروپیلن شماره 2 سرمایه گذاری خواهد کرد.


این گزارش می افزاید: قرار است پلی پروپیلن تولیدی به مصرف بازار داخلی ویتنام برسد و برای تولید محصولات متنوعی نظیر انواع ظروف، لوله های فاضلاب، سرنگ های پزشکی و منسوجات مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت هیوسانگ می گوید: این سرمایه گذاری به ما کمک می کند تا ضمن دستیابی به قیمت های رقابتی تر، حضور خود را در بازارهایی نظیر ویتنام، چین و جنوب شرق آسیا که از پتانسیل بالایی برخوردارند؛ تقویت کنیم.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است