خانه خبر استفاده از فناوری نوین در بلژیک برای تولید پروپیلن

استفاده از فناوری نوین در بلژیک برای تولید پروپیلن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
India Petrochemical Plant

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت پتروشیمی بوریالیس به تازگی اعلام کرد که قصد دارد از فناوری نوین شرکت هانیول یو اوپی (Honeywell UOP) برای مجتمع جدید تولید پروپیلن خود در شهر Kallo بلژیک استفاده کند.

فناوری الفکس

از هیدروژن زدایی کاتالیزوری (catalytic dehydrogenation) برای تبدیل پروپان به پروپیلن استفاده می کند. شرکت هانیول مدعی است که این تکنولوژی ضمن برخورداری از پایین ترین هزینه تولید، بیشترین بازگشت سرمایه را به دنبال دارد.
همچنین بر اساس اعلام هانیول، با تکمیل این پروژه، مجتمع جدید سومین و بزرگترین تاسیسات اروپا خواهد بود که از این فناوری بهره می برد.


مایک میلارد، معاون و مدیر کل شاخه فناوری فرآیند (Process Technology) و تجهیزات شرکت UOP هانیول، عنوان کرد: تقاضا برای پروپیلن در کشورهای اروپایی همزمان با کاهش عرضه این محصول از سوی واحدهای کراکر و پالایشگاه های قاره سبز در حال افزایش است.
وی افزود: به کارگیری فناوری الفکس انتخابی مناسب برای پر کردن خلاء کمبود عرضه پروپیلن و حمایت از تولیدکنندگان مشقات در اروپا است.
شرکت هانیول علاوه بر اعطای امتیاز استفاده از این تکنولوژی، خدماتی نظیر طراحی مهندسی پایه، تامین تجهیزات، کاتالیست ها و جاذب های مورد نیاز این مجتمع را متعهد می شود.
شرکت بوریالیس به ترتیب دومین و هشتمین تولیدکننده بزرگ پلی اتیلن (PE) و پلی پروپیلن (PP) در اروپا و جهان به شمار می رود. دفاتر مرکزی این شرکت در وین اتریش مستقر هستند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است