خانه خبراخبار اقتصادی بازار اروپا مقصد پروپیلن آمریکای جنوبی

بازار اروپا مقصد پروپیلن آمریکای جنوبی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، منابع نزدیک به موسسه پلاتس اعلام کردند: به دنبال فراهم بودن فرصت آربیتراژ، قرار است پروپیلن آمریکای جنوبی روانه بازارهای اروپا شود.
یک معامله کننده پروپیلن مستقر در آمریکای جنوبی می گوید: در حال حاضر اختلاف قیمت مطلوبی میان بازار آمریکای جنوبی و بازارهای اروپا و آمریکا وجود دارد. موضوعی که شرایط مساعدی برای صادرات این محصول فراهم کرده است. از طرفی پلی پروپیلن شرایط به مراتب بهتری برای آربیتراژ دارد.

صادرات
وی همچنین افزود: در ماه های اخیر پروپیلن درآمریکای جنوبی با قیمتی کمتر از قیمت قراردادهای فعلی شمال غرب اروپا (NWE) مبادله نشده بود. با این حال افت قیمت ها در این منطقه به تازگی شرایط مطلوبی برای صادرات این محصول به اروپا فرآهم آورده است.
قیمت قراردادهای آتی پروپیلن برای ماه فوریه بر مبنای FD شمال غرب اروپا در تاریخ سه شنبه 12 بهمن ماه 815 یورو (معادل 875 دلار) به ازای هر تن تعیین شد. این رقم افزایش 45 یورویی را نسبت به ماه ژانویه نشان می دهد.
همچنین جهش قیمت خوراک پلی پروپیلن تا حدود زیادی به افزایش قیمت ها در بخش بالادستی بر می گردد. قیمت نفتا در ماه ژانویه افزایش چهار درصدی را نشان داد. قیمت های اسپات (تک محموله ای) پروپیلن در هفته منتهی به یکشنبه پنجم فوریه رشد قابل ملاحظه ای نسبت به قیمت قراردادهای فعلی داشت.
در ایالات متحده نیز قیمت پروپیلن گرید پلیمر بر مبنای FD منطقه گلف کوست برای ماه آینده میلادی در تاریخ پنجشنبه 14 بهمن ماه با 0.50 سنت افزایش، 47 سنت برای هر پوند (هزار و 36 دلار در هر تن) تعیین شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است