خانه خبراخبار اقتصادی تولید پلی اتیلن در ایالات متحده 40 درصد افزایش می یابد

تولید پلی اتیلن در ایالات متحده 40 درصد افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
exxonmobil

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، جف وودبری، سخنگوی شرکتاکسون موبیل، به تازگی و ضمن اعلام نتایج عملکرد مالی سه ماهه چهارم این شرکت اعلام کرد: اکسون موبیل طرح های توسعه ای خود را در شهرهای بی تاون (Baytown) و مانت بلویو (Mont Belvieu) ایالت تگزاس مطابق برنامه تا نیمه دوم سال جاری میلادی تکمیل می کند.

طرح های اکسون موبیل

وودبری افزود: عملیات احداث واحد کراکر اتان به خوبی در جریان است و همانطور که انتظار می رفت تا نیمه دوم امسال  راه اندازی می شود. این پروژه شامل یک واحد کراکر  بر مبنای خوراک اتان با ظرفیتی معادل یک میلیون و 500 هزار تن در سال است که در تاسیسات این شرکت واقع در بی تاون ایالت تگزاس به بهره برداری می رسد.
داده های منتشر شده توسط موسسه S&P Global Platts نشان می دهد که تاسیسات پتروشیمی اکسان موبیل در بی تاون می تواند سالانه یک میلیون و 180 هزار تن اتیلن تولید کند.
همچنین قرار است حداقل یک خط تولید پلی اتیلن در مجموعه پتروشیمی شرکت اکسان موبیل واقع در مانت بلویو، همزمان با واحد کراکر یادشده راه اندازی شود. انتظار می رود این مجتمع ظرفیت تولید پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سنگین این شرکت را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهد.
بر اساس اعلام اکسون موبیل، پروژه بی تاون با هدف بهره گیری از خوراک ارزان تر گاز طبیعی اجرایی می شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است