خانه اقتصادی قطب سوم پتروشیمی کشور در چابهار

قطب سوم پتروشیمی کشور در چابهار

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی جم

مرجع پلیمر در بازار ایران: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چابهار به عنوان قطب سوم پتروشیمی کشور معرفی می شود که مزایای آن بیشتر از عسلویه خواهد بود.

پتروشیمی جم

ابویی صبح امروز در نشستی مشترک با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دستور مقام معظم رهبری برای توسعه سواحل مکران جدی است که به لحاظ مطالعات اقتصادی و علمی دروازه توسعه کشور از منطقه این سواحل است.

وی با اشاره به اینکه آینده توسعه کشور نیاز به آب دارد عنوان کرد: ایران کشور کم آبی است و برای پیشرفت و توسعه کشور در زمینه های صنعتی نیاز به آب است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سالیانه  100میلیارد متر مکعب در سال مصرف آی کشور است که تنها دو درصد آن در بخش صنعت استفاده می شود.

ابویی خاطرنشان کرد: توسعه فراساحلی باید از ساحل نشات بگیرد که متاسفانه از بهره برداری سواحل در حال حاضر کمتر توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان آینده درخشانی دارد تصریح کرد: از توان مردم بومی و دانشگاه ها باید در بحث پیشرفت این پروژه ها استفاده کرد.

ابویی افزود: از چابهار تا خراسان جنوبی به عرض 20 کیلومتر اکتشافات معدنی انجام شده که خوشبختانه برای استان دستاوردهای زیادی به همراه داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: پروژه 50هزار تن لاستیک نیز در سیستان وبلوچستان به صورت جدی در حال پیگیری است.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است