خانه علمی پژوهشی مستربچ‌های رنگی برای استفاده در محصولات پزشکی

مستربچ‌های رنگی برای استفاده در محصولات پزشکی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Clariant، پیشرو در تولید مواد شیمیایی اختصاصی، طیف ویژه‌ای از افزودنی‌های رنگی و عملکردی با نام تجاری MEVOPUR® با کارایی بالا برای استفاده در ریسندگی الیاف مصرفی در کاربردهای پزشکی را معرفی نمود.

مستربچ‌های رنگی

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، مستربچ‌های MEVOPUR® این امکان را برای تولیدکنندگان محصولات دارویی و پزشکی فراهم می‌آورد که تغییرات کنترل شده در افزودنی‌های مواد خام و مستربچ‌ها را برای حمایت استفاده از آن‌ها در کاربردهای سلامتی ایجاد نمایند.

الیاف بی بافت

الیاف بی بافت در کاربردهایی نظیر لباس‌های جراحی و ماسک‌ها، کیف‌های سترون سازی، محصولات تصفیه پزشکی، طیف وسیعی از پدهای بهداشتی و پانسمان‌های محافظت از زخم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که رنگدانه‌ها و افزودنی‌ها برای رنگ دهی یا اصلاح پلیمر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما خطر استخراج و تعامل با سیالات بدن را دارند. این کاربردها نیازمند ارزیابی بیولوژیکی است و باید مطابق با استانداردهایی نظیر US Pharmacopeia (USP) یا مشابه باشد.

مستربچ‌های MEVOPUR® در حال حاضر در هفت رنگ (زرد، نارنجی، قرمز، بنفش، آبی تیره، آبی ملایم، و سبز) موجود می‌باشد. همچنین امکان ایجاد رنگ سفارشی جهت  کاربرد در الیاف دو جزئی پلی اتیلن را فراهم می‌کند.

محصولات MEVOPUR در سه مرکز تحت سیستم کیفیتی جهانی ISO13485 تولید می‌شود. همچنین این محصولات عاری از مواد مشتق شده از حیوانات و فتالات‌ها هستند و برای تماس با مواد غذایی مطابق با استانداردهای FDA و EU می‌باشند.

دانلود اطلاعات تکمیلی محصول

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است