خانه اقتصادی ABS وارداتی در محدوده ۱۸۸۰ تا ۱۹۷۰ دلار

ABS وارداتی در محدوده ۱۸۸۰ تا ۱۹۷۰ دلار

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از پتروتحلیل، محدوده کلی قیمت ABS وارداتی ۳۰ تا ۴۰ دلار در هر تن افزایش یافت و به ۱۸۸۰ تا ۱۹۷۰ دلار در هر تن سی آی اف به صورت نقدی رسید. این در حالی است که قیمت بوتادین تا مرز ۳۰۰۰ دلار در هر تن افزایش یافت.

افزایش قیمت استایرن و ACN نیز در هفته های گذشته انجام شده است.

یک منبع تولیدکننده تایوانی گفته است، ABS به ۱۸۸۰ تا ۱۹۰۰ دلار در هر تن سی آی اف رسیده است. تقاضا برای ABS همچنان خوب است و خریداران تمایل بیشتری به خرید این کالا با توجه به افزایش قیمت مونومر نشان می دهند. این در حالی است که بازیکنان بازار انتظار دارند که قیمت ABS با توجه به افزایش قیمت استایرن و همچنین اورهال واحدی های تولید قرار گیرد.

همچنین یک تولیدکننده در کره جنوبی گفت: پیشنهادات قیمتی ما ۷۰ دلار در هر تن افزایش یافته و به ۱۹۵۰ دلار در هر تن به صورت نقدی رسیده است. البته تقاضا به دلیل تعطیلات سال نوچینی کند است، با این حال خریداران راغب هستند، که موجودی خود را افزایش دهند.

در بازار داخلی چین

هم قیمت ABS بیشتر یک روند ثابت را داشت، این در حالی است که تعطیلات سبب کند شدن فعالیت های تجاری شده است.

این در حالی است که بازیکنان بازار انتظار ندارند پس از پایان تعطیلات سال نوی چینی، بازار ABS  تغییر کند. یک فروشنده در این رابطه گفت: با توجه به قیمت بوتادین در بازار بالادست، بازار ABS در کوتاه مدت بر همین منوال خواهد بود. این در حالی است که قیمت بوتادین به ۳۰۷۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است. همچنین قیمت ACN  نیز ۵۰ دلار افزایش یافت و به ۱۳۵۰ دلار در هر تن رسید.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است