خانه اقتصادی پیشبینی رشد صنعت پتروشیمی لهستان در گرو پلیمر

پیشبینی رشد صنعت پتروشیمی لهستان در گرو پلیمر

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: موسسه تحقیقاتی AMI بریتانیا به تازگی عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بالای بازار لهستان، انتظار می رود مصرف پلیمر این کشور با رشد سالانه سه درصد تا سال 2019 میلادی به حجم تقاضای سه میلیون تن در سال برسد.
این نرخ رشد تنها اندکی کمتر از رشد 3.5 درصدی تجربه شده در بازه سال های 2009 تا 2014 میلادی در بازار لهستان است.


موسسه AMI می گوید: پیش بینی می شود شاهد رشد پایدار تقاضا برای محصولات پلیمری از سوی لهستان باشیم. بیشتر این رشد ناشی از سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش تولید خودرو و کالاهای الکتریکی است. البته موفقیت صنعت پلاستیک و پلیمر این کشور تا حدود زیادی بستگی به شکوفایی و رشد پایدار اقتصاد غرب و حفظ قدرت رقابت پذیری فعالان این عرصه در لهستان نسبت به واردکنندگان خارجی دارد.
بر اساس این گزارش ، موسسه AIM چندی پیش در گزارشی تحت عنوان تولیدکنندگان پلاستیک لهستان درسال 2016 (Plastic Processors in Poland 2016) به بررسی چشم انداز صنعت پلیمر و پلاستیک این کشور پرداخت.
مواد پلیمری برای تولید طیف وسیعی از محصولات نظیر وسایل خانگی، اسباب بازی ها، بسته بندی ها، کیف و چمدان، کفش، میز و صندلی، شلنگ ها و لوله های انتقال آب، مواد پوششی به عنوان رنگ ها برای حفاظت از خوردگی، لاستیک های اتومبیل و بالاخره به عنوان پلیمرهای مهندسی با استحکام بالا و مقاوم در دماهای نسبتا زیاد برای ساخت اجزایی از ماشین آلات کاربرد دارند.

منبع: نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ،

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است