خانه علمی پژوهشی نرم‌کننده‌های پایه طبیعی برای کاربردهای پی وی سی

نرم‌کننده‌های پایه طبیعی برای کاربردهای پی وی سی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Vertellus نرم‌کننده‌های پایه زیستی خود را با نام تجاری Citroflex® در نمایشگاه K 2016 به نمایش گذاشت. نرم کننده‌های Citroflex با پلیمرهای آبدوست و چربی دوست سازگار می‌باشد. در ادامه با پلیم پارت همراه باشید.

نرم‌کننده‌های پایه طبیعی

از جمله خواص نرم‌کننده‌های پایه طبیعی:

  • سازگار با طیف گسترده‌ای از پلیمرهای آبدوست و چربی دوست و آمیزه‌های پلیمری
  • سازگار با چندین نرم کننده غیر سیتراتی
  • کاربرد در گونه پزشکی PVC
  • جایگزین مناسب برای di-2-ethylhexyl adipate (DEHA) جهت کاربرد در تماس با مواد غذایی

صنعت پلاستیک در زمینه ایمنی و پایداری بهتر با فشارهای بسیاری مواجه است، این محصولات جدید به کاهش استفاده از مواد خام، کاهش مصرف انرژی و حفاظت از شخص مصرف کننده کمک خواهد نمود.

افزودنی‌های شرکت Vertellus باعث بهبود فرآیند پذیری و آمیزه‌سازی مواد بازیافتی می‌شود. برای مثال پودر ZeMac® E60-P و مستربچ ZeMac® Extend P62 با PA و PET بازیافتی سازگار بوده و موجب کاهش هزینه و افزایش راندمان تولید می‌شوند. مستربچ ZeMac® Extend L65 باعث افزایش ویسکوزیته PA بازیافتی می‌شود و برای کاربردهای قالب‌گیری تزریقی مناسب می‌گردد. از دیگر کاربردهای ZeMac می‌توان به کنترل دما و مصرف انرژی اشاره نمود. پودر ZeMac® E400 و گونه‌های پایه آبی eMac® Solution S407015 و S403520 برای میکروکپسوله کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است