خانه اقتصادی ایجاد شرکت واحد برای فروش محصولات پتروشیمی

ایجاد شرکت واحد برای فروش محصولات پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشيمي

مرجع پلیمر در بازا ایران به نقل از خبرگزاری آنا، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح پروژه بانکرینگ ستاره قشم گفت: در گذشته شرکتی برای فروش متمرکز محصولات پتروشیمی وجود داشت اما اکنون این واحد متمرکز را نداریم و باید به دنبال احیای آن باشیم.

محصولات پتروشيمي

وی ادامه داد: در تمامی دنیا صندوق‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه ملی دارند در ایران نیز باید از فرصت آنها برای توسعه نهایت استفاده را ببریم زیرا پول این صندوق‌ها متعلق به میلیون‌ها ایرانی است.

ربیعی ادامه داد: ظرفیت بازار و سرمایه‌گذاری اجازه نداد تا ما فروش برخی از شرکت‌های خود را انجام دهیم اما بلافاصله بعد از بهبود شرایط این کار صورت می‌گیرد و در عوض سیاست انبساطی در سهام دیگر شرکت‌ها را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی یکی دیگر از اهداف شستا را بین‌المللی کردن فعالیت صندوق‌ها اعلام کرد و گفت: تا کنون چند پروژه نیز در این زمینه انجام شده است و در رأس همه شرکت‌ها کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که به خوبی از فضای پسابرجام بهره برده است.

وی به قرارداد خرید 10 کشتی توسط کشتیرانی اشاره کرد و گفت: این قرارداد توانست 157 میلیون دلار پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی را آزاد کند و اولین فاینانس عملی در کشتیرانی اتفاق افتاد.

ربیعی ادامه داد: متنوع کردن صنعت کشتیرانی از دیگر اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و با همکاری شرکت ملی نفت‌کش و کشتیرانی جمهوری اسلامی محقق خواهد شد تا گستره زنجیره کشتیرانی کامل شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:‌ ایران باید قدرت اول منطقه در بانکرینگ شود و ما مایلیم بخش خصوصی قدرتمند در تمام زمینه‌ها شکل گیرد.

وی افزود: ‌در خلاء بخش خصوصی قدرتمند، در تمام دنیا هلدینگ‌ها وظیفه پیش‌برد منافع اقتصادی را برعهده دارند

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است