خانه خبر برگزاری نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

برگزاری نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
تجهیزات نفتی

مرجع پلیمر در بازار ایران: نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و همچنین ستاد توسعه فناوری صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی برگزار می‌شود.

تجهیزات نفتی

محمدمبین غفوری رییس نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران گفت: این رویداد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه، منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس جنوبی و همچنین شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران صرفا یک نمایشگاه نیست، چرا که شرکت‌های فعال در این حوزه با مشکل بازار روبه‌رو هستند و ما سعی داریم قراردادهایی برای بازاریابی با آن‌ها ببندیم  و بازاریابی شرکت‌هایی که در این رویداد حضور دارند را تا یک سال بدون هیچ هزینه ثابتی بر عهده بگیریم.

غفوری افزود: با توجه به تحریم‌های ایران و اقتصاد مقاومتی جای این بخش در فعالیت اقتصادی شرکت‌های حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خالی به نظر می‌رسید که تلاش داریم به آن بپردازیم.

وی با اشاره به این که 40 شرکت تاکنون برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند تعداد شرکت‌ها را تا پایان مهلت ثبت‌نام 50 شرکت تخمین زد و گفت: ظرفیت بازار از نظر شرکت‌های فعال در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی بالا است، اما با توجه به این که بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران برای نخستین بار برگزار می‌شود تلاش داریم با پختگی و تمرکز کامل این رویداد را برگزار کنیم تا در سال آینده بتوان قوی‌تر عمل کرد.

به گفته رییس نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران عموم مردم می‌توانند از این رویداد بازدید کنند، اما شرکت‌هایی که نیاز به خدمات ساخت داخل و دانش‌بنیانی که در این حوزه تخصصی ارائه می‌شود دارند،  مخاطب اصلی آن خواهند بود.

وی افزود: 60درصد شرکت‌هایی که در این رویداد حضور دارند دانش‌بنیان هستند و دیگر شرکت‌ها نیز فناوری ساخت داخل را ارائه می‌کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری، نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و همچنین ستاد توسعه فناوری صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، پارک فناوری استان بوشهر و حمایت شرکت‌های مستقر در منطقه ، 2 الی 4 اسفندماه امسال در منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا،

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است