خانه اقتصادی مروری بر آمار معاملات پلیمر ها در عرضه 5 ام بهمن

مروری بر آمار معاملات پلیمر ها در عرضه 5 ام بهمن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
گزارش آماری

مرجع پلیمر در بازار ایران:  حجم معاملات محصولات پلیمری ۲۶ هزار و ۵۷۰ تن بود؛ در شرایطی که عرضه محصولات ۵۰ هزار و ۷۶۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۶۵ هزار و ۹۵۷ تن رقم خورد. در معاملات این روز  سه گروه از محصولات پلیمری شامل پلی پروپیلن های نساجی، پی وی سی ها و پلی اتیلن های سنگین EX۳ بیش از سایر کالاها مورد توجه بازار بودند و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

 در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی، پی وی سی ها و پلی اتیلن های سنگین EX۳ با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lجم با عرضه ۷۷۰ تنی به میزان ۱۹۸۰ تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۸۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰J جم هم با حجم ۱۱۰ تن ۱۳۲۰ تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۸۶۰ خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجال هم با ۱۱۰ تن عرضه به میزان ۹۴۶ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۳ هزار و ۸۰۹۹ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپلی پروپیلن جم با حجم عرضه ۳۳۰ تن ۱۵۱۳۶ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد. پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸R جم هم با ۳۳۰ تن ۹۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۴ هزار و ۲۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۴ هزار و ۱۴۷۷ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال هم با عرضه ۲۱۰ تن عرضه ۹۰۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۹ و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۷۲۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال هم با حجم ۲۱۰ تن عرضه ۹۰۳ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت این کالا ۳ هزار و ۷۲۹ تومان رقم خورد.

درهمین حال برخی از گریدهای پی وی سی ها هم با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند، گرید ۶۵ بندرامام با ۴۸۴ تن عرضه ۲۲۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۳۵ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا ۳ هزار و ۵۰۶ تومان بود. گرید ۶۰ این مجتمع هم وارد سیستم مچینگ شد.

در گروه محصولات پلی اتیلن ها هم امروز پلی اتیلن سنگین دورانی پتروشیمی تبریز، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام و پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۱۸ پتروشیمی جم وارد سیستم مچینگ شد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالای ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است