خانه خبر توسعه فیلم‌های کششی پلیمری

توسعه فیلم‌های کششی پلیمری

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت ExxonMobil و Colines با همکاری یکدیگر از سه نوع فیلم‌های کششی تحت بار خود در نمایشگاه K2016 رونمایی کردند. فرمولاسیون این فیلم‌ها برای مصرف کننده‌ی هر سه محصول شامل پلیمرهای کارآمد Exceed™، Enable™ و Vistamaxx™ توسعه داده شده است.

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، فیلم 7 لایه ALLROLLEX®-2000 تجهیز شده با اکسترودرهای  5PERFORM-EX در سرعت‌های بالای اکستروژن تولید خواهد شد. فیلم 5 لایه فوق نازک PREROLLEX®-1000 نیز برای کاربردهای بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلم‌های کششی پلیمری

همچنین شرکت Colins یک فناوری بسته بندی جدید با سرعت بالا (با نام ALLWRAPPER) را معرفی نمود. در این فرآیند از یک فیلم بسته بندی نازک با سختی بالا استفاده شده و قابلیت بسته بندی محصولات بسیاری از بطری گرفته تا کارتن‌های نوشیدنی را در یک فرآیند پیوسته داراست.

این فناوری دارای مصرف انرژی کمتر و پایداری بهتری می‌باشد و از فیلم کمتری جهت بسته بندی استفاده می‌شود که به کاهش وزن بسته بندی کمک خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فناوری، قابلیت بریدن بسته بندی‌های ضخیم در سرعت‌های بسیار زیاد روی یک خط مستقیم می‌باشد.

فیلم‌های مورد نظر چقرمگی عالی، خواص نوری و مقاومت در برابر نیروی زیاد در ضخامت نازک را دارا می‌باشند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است