خانه اقتصادی افزایش فرصت شغلی در حوزه بسته‌ بندی استان قزوین

افزایش فرصت شغلی در حوزه بسته‌ بندی استان قزوین

توسط مدیر سایت
0 نظرات
packaging

مرجع پلیمر در بازار ایران: حمیدرضا خانپور اظهار داشت: با توجه به نقش بسته‌بندی در بازاریابی و فروش و استفاده از رویکردهای نوآورانه و بحث توسعه بازار این صنعت رقابت منفی را کاهش داده و تاثیرگذارترین عامل استراتژی بر توسعه بازار محصولات خوشه در بازارهای داخلی و خارجی بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در صنعت مورد غفلت واقع شده فرآیند بسته‌بندی است افزود: بسته‌بندی نقش مهمی در نگهداری، بازاریابی و فروش محصول ایفا می‌کند.

خانپور بیان کرد: صنعت بسته‌بندی را باید با استفاده از رویکردهای نو و نوآورانه ارتقاء بخشید و در این بخش باید به شناسایی مشکلات پرداخته و با تامین مواد اولیه و بحث توسعه بازار، رقابت منفی را کاهش داده و همین طور با راه‌اندازی تشکل‌ها و انجمن‌ها به توانمندسازی و حمایت واحدهای صنعتی بپردازیم که در این راستا خوشه صنعت بسته‌بندی قزوین می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در طول اجرای پروژه توسعه خوشه بسته‌بندی در استان 16 شرکت مشاوره و 11 نهاد و سازمان دولتی در حوزه آموزش، تدوین استاندارد، تدوین شرح مشاغل، همایش، انجام مطالعات و عارضه‌یابی، برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاهی، شبکه‌سازی و دیگر برنامه‌های عملیاتی در استان قزوین با پروژه خوشه صنعتی بسته‌بندی در سطوح مختلف همکاری داشته‌اند.

وی ادامه داد: استان قزوین به‌عنوان قطب بسته‌بندی در کشور مطرح است که برقراری ارتباط با انجمن‌ها و نهادهای مرتبط در حوزه صنعت بسته‌بندی در داخل و خارج کشور و عضویت خوشه بسته‌بندی قزوین در سازمان جهانی بسته‌بندی به عنوان بزرگترین تشکل بین‌المللی در صنعت بسته‌بندی، برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، دوره آموزشی تخصصی و مهارتی از مهم‌ترین عملکرد این خوشه صنعتی عنوان کرد.

منبع: تسنیم

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است