خانه اقتصادی بانک تجارت حامی صنایع پائین دستی پتروشیمی

بانک تجارت حامی صنایع پائین دستی پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
خبر

مرجع پلیمر در بازار ایران: حسین در، مدیراجرایی اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: با هدف ایجاد ابزارهای مالی روان‌تر برای تعاونی‌ها تفاهم‌ نامه‌ای را با بانک تجارت منعقد کرده ایم که از محاسن این ضمانت‌نامه سود یک درصد در سال برای کل مبلغ ضمانت همچنین پرداخت 5 یا 10 درصد مبلغ مورد ضمانت و تامین مابقی اعتبار به وسیله سفته است.

مدیراجرایی اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیازصنایع پایین دستی پتروشیمی به مقایسه آمارهای 5 ماه سال جاری با سال قبل پرداخت و گفت: خرید در تعاونی‌ها 3/ 18 درصد رشد داشته است و بخشی از بازار پتروشیمی‌ها در دست تعاونی‌ها است و شاهدیم هر روز به این واحدهای زیرمجموعه تعاونی‌ها اضافه می‌شود.
وی افزود: تصمیم ما این است که در یک بازه 24 ماهه، با استفاده از اهرم شفافیت و پاسخگویی آنلاین این حجم را به 44 برابر وضعیت فعلی برسانیم تا تعاونی‌ها بتوانند به‌عنوان بزرگ‌ترین بازیگر تامین محصول و توزیع در این بازارها به کار خود به بهترین نحو ادامه دهند.
حسین دُر گفت: به دنبال عقد تفاهم‌نامه‌ای با ریاست جمهوری هستیم که طبق این تفاهم‌نامه واحدهای تولیدی زیر مجموعه تعاونی‌ها اگر به ماشین‌آلاتی در خط تولید خود احتیاج داشتند بتوانند 100 درصد آن را به صورت لیزینگ تهیه کنند .

عضو هیات ‌مدیره صنایع پایین‌دستی در ادامه تشریح کرد :این برای اتحادیه افتخار است که در دوردست‌ترین نقاط کشور همچون سیستان و بلوچستان تعاونی ایجاد کردیم.
وی افزود: در حوزه تنوع مواد ما به سمت تعاونی‌های تخصصی جهت‌گیری کردیم  و به رصد کردن این تعاونی‌ها می‌پردازیم. نکته قابل ذکر این است که در حوزه تخصصی همچون pvc،حدود 40 درصد از بازار را تعاونی‌های ما در دست دارند و برنامه آینده‌ ما این است که تعاونی‌های تخصصی دیگر همچون پلی‌استایرن‌ها وارد قضیه شوند و به فعالیت بپردازند.
وی در ادامه از برخی تولید کننده ها گلایه کرد و افزود: برخی تولید‌کنندگان نمی‌دانند چگونه مواد اولیه خود را تامین کنند و باید گفت که در واقع این مشکل متوجه خود اتحادیه‌ها است و این ضعف بزرگی است که در 40 درصد مناطق کشور ما هنوز اتحادیه را نمی‌شناسند و شرکت‌ها سردرگم هستند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است