خانه خبر عملیاتی شدن شرکت سوکار پلیمر آذربایجان از سال 2018 میلادی

عملیاتی شدن شرکت سوکار پلیمر آذربایجان از سال 2018 میلادی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
خبر

مرجع پلیمر در بازار ایران: به گزارش نیپنا، انتظار می رود مجتمع پتروشیمی شرکت سوکار پلیمر جمهوری آذربایجان که نخستین همکاری بخش خصوصی و دولتی در بخش نفت، گاز و پتروشیمی این کشور به شمار می رود؛ از سال 2018 میلادی عملیاتی شود.

خبر
این شرکت مالک پروژه ای شامل ساخت واحد های های تولید پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین در جمهوری آذربایجان است. احداث مجتمع های یادشده که کاملا مطابق جدول زمانی تعیین شده پیش می رود؛ در حال حاضر در جریان است.
کارشناسان در مجموع هزینه ای معادل 750 میلیون دلار برای این طرح توسعه ای عظیم برآورد کرده اند. پروژه یادشده قرار است در پارک صنایع شیمیایی سومقایت (Sumgayit) جمهوری آذربایجان به بهره برداری برسد.
این مجموعه در مرحله اول راه اندازی از ظرفیت تولیدی معادل 120 هزار تن پلی اتیلن و 180 هزار تن پلی پروپیلن برخوردار است. پیش بینی می شود ظرفیت کل این طرح تا سال 2021 میلادی به 570 هزار تن برسد.
سوکار پلیمر در 16 ژوئیه سال 2013 میلادی و با هدف تقویت و توسعه صنایع شیمیایی این کشور شکل گرفت. محصولات این شرکت در حوزه های متنوعی شامل تولید لوله های گاز فشار قوی، آب و فاضلاب، بسته بندی، نساجی، قطعات اتومببیل، صنایع الکترونیک و و پزشکی کاربرد خواهد داشت.
قرار است 30 درصد از تولیدات سوکار پلیمر به تامین نیاز بازار داخلی اختصاص یابد و 70 درصد باقیمانده به ترکیه، بازار اروپا و کشورهای مستقل همسود (CIS) صادر شود. سوکار پلیمر یکی از زیرمجموعه های شرکت نفت دولتی جمهوری آذربایجان (سوکار) به شمار می رود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است