خانه خبرنمايشگاه ها هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها ماشین آلات وابسته

هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها ماشین آلات وابسته

توسط مدیر سایت
0 نظرات
قیر

مرجع پلیمر در بازار ایران: هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و ماشین آلات وابسته؛ در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت،معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود، بیش از یکصد و ده شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین و جدیدترین تولیدات، صنایع و تجهیزات و خدمات مختلف حوزه قیر، آسفالت و عایق ها را به نمایش می گذارند.

قیر

در کنار شرکت های داخلی حاضردر هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر،آسفالت و ماشین آلات وابسته، شرکت هایی از کشورهای آلمان، چین، فرانسه، ترکیه و نیوزیلند نیز جدیدترین تولیدات و تجهیزات خود را ارائه خواهند کرد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته در فضائی بالغ بر ده هزار مترمربع و در سالن های 10– 11– 12-13 و فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و در آن انواع قیرهای پلیمری، رنگی، طبیعی، اصلاح شده ، صنعتی، جاده ای وصادراتی, عایق سفید، ژئوممبران، ژئوتکستایل، انواع آسفالت های گرم، سرد، رنگی و پلیمری، تجهیزات دانه بندی، جایگزین های نوین آسفالت، تکنولوژی های نانو، مظروف سازی و انواع ماشین آلات سنگ شکن به نمایش گذاشته می شود.

قرار است همزمان با روزهای برگزاری این نمایشگاه، هیئت هایی تجاری و سرمایه گذاری کشورهای ترکیه ،آلمان، چین، عراق، افغانستان و روسیه از نمایشگاه بازدید و با شرکتهای ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند همچنین مذاکره با رایزن های بازرگانی چند کشور دیگر برای حضور در نمایشگاه در حال انجام است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها ماشین آلات وابسته که نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد یافته است، با هدف معرفی توانمندی ها و برنامه های این حوزه، بهره گیری از پیشرفت های تکنولوژیکی، افزایش طول عمر رویه های آسفالتی، بهبود کیفی عملیات اجرایی و اصولی پروژه های عمرانی، بالا بردن سطح کیفی تولید قیر و اصلاح آن جهت مصرف داخل و صادرات قیر استاندارد به بازارهای هدف خارجی، ارائه فنآوری های نوین، بومی سازی دانش فنی کالاها و خدمات کشورهای پیشرفته دنیا، معرفی شرکتهای دانش بنیان و ایجاد فضای مناسب جهت رایزنی های تجاری مستقیم مابین خریداران و تولید کننده، پیمارکاران و کارفرمایان برگزار می شود.

برگزاری چند نشست علمی،آموزشی و تخصصی با حضور کارشناسان، استادان دانشگاه ها و صنعتگران، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، نشستهایB2B جهت انجام رایزنی های تجاری، ارائه محصولات نوین و نحوه کاربرد آنان، و برگزاری آزمایش های تخصصی بر روی محصولات جدید برای معرفی بهترین و با کیفیت ترین محصول استاندارد، برخی دیگر از برنامه جانبی هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات وابسته است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات وابسته از 5 تا 8 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: میزان

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است