خانه اقتصادی درآمد 32 میلیارد دلاری پتروشیمی های حاشیه خلیج فارس

درآمد 32 میلیارد دلاری پتروشیمی های حاشیه خلیج فارس

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار ارز

مرجع پلیمر در بازار ایران: میزان مصرف محصولات مختلف پتروشیمی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ظرف یک دهه گذشته تا 10 درصد در سال افزایش یافته است.

Iran petrochemical plant

بر اساس مطالعات اخیر انجمن پتروشیمی و مواد شیمیایی خلیج‌فارس (GPCA) در ماه ژانویه سال گذشته میلادی، انتظار می رود میزان تولید محصولات پلاستیکی کشورهای حاشیه خلیج فارس تا پایان دهه جاری میلادی با نرخ ثابت 3.2 درصد رشد یابد. ظرفیت تولید این محصولات در طول 10 سال گذشته با افزایش سه برابری به 26 میلیون و 200 هزار تن در سال 2015 رسید که درآمدی معادل 32 میلیارد دلار در بر داشته است.

بر اساس این گزارش، صنایع شمیایی کشورهای حاشیه خلیج فارس با در اختیار داشتن حدود 143 هزار نیروی انسانی، یکی از بزرگترین کارفرماهای منطقه محسوب می شود.

همچنین تازه ترین گزارش انجمن پتروشیمی و مواد شیمیایی خلیج‌فارس (GPCA) موسوم به “حقایق و ارقام” (Facts and Figures) که در نشست اخیر این انجمن در ماه نوامبر سال 2016 منتشر شد؛ می گوید: صنایع شیمیایی و پتروشیمی کشورهای شورهای همکاری خلیج فارس در سال 2015 به ظرفیت تولید 144 میلیون و 600 هزار تن دست یافت که بیش از دو برابر افزایش را در مقایسه با سال 2005 نشان می دهد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است