خانه اقتصادیگزارش و تحلیل 13 گزارش کاربرد فناوری نانو در صنعت نساجی

13 گزارش کاربرد فناوری نانو در صنعت نساجی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: 13 گزارش کاربرد فناوری نانو در صنعت نساجی ، در قالب یک مجموعه ی 200 صفحه ای منتشر شد. موضوعات برخی از گزارش هایی که در این مجموعه منتشر شده‌اند، عبارتند از: منسوجات دیرسوز، منسوجات ضد میکروب، منسوجات خودتمیزشونده، کاربردهای فناوری نانو در منسوجات ورزشی و کاربردهای فناوری نانو در رنگرزی منسوجات. معرفی شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در زمینه تولید منسوجات نانوفناورانه از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در این مجموعه گزارش به آنها پرداخته شده است.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

استفاده از فناوری نانو در صنایع نساجی می‌تواند باعث افزایش کارایی منسوجات، ایجاد خواص جدید در آنها، کاهش هزینه‌های تولید یا تغییر فرآیندها و توسعه کاربردهای منسوجات در حوزه‌های دیگر شود. ایجاد پوشش‌های نانوساختار بر روی منسوجات به‌منظور ایجاد خواص جدید در آنها، استفاده از نانوذرات در ساختار منسوجات و الیاف با قابلیت ایجاد خواص مهم همچون ضدباکتری، ضدبو، دیرسوزی، ضدآب و لکه‌گریز از جمله این موارد است.

بر همین اساس مهم‌ترین کاربردهای فناوری نانو در صنعت نساجی برای استفاده صنعتگران و مدیران شرکت‌ها در ۱۳ عنوان گزارش تنظیم شده‌اند. این گزارش‌ها به تازگی در مجموعه‌ای ۲۰۰ صفحه‌ای گردآوری شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

منبع: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است