خانه خبر افزایش 3.1 میلیون تنی ظرفیت تولید پلی اتیلن چین در سال 2017 میلادی

افزایش 3.1 میلیون تنی ظرفیت تولید پلی اتیلن چین در سال 2017 میلادی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی‌ اتیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران: منابع آگاه از روی کار آمدن موج جدیدی از ظرفیت های تازه تولید پلی اتیلن در سال 2017 میلادی در چین خبر دادند. بر اساس اعلام این منابع چین در سال جاری میلادی 14 میلیون و 250 هزار تن پلی اتیلن تولید خواهد کرد که نزدیک به 460 هزار تن از آن حاصل از واحدهایی است که به تازگی در مدار تولید قرار گرفته اند.

chart increase
بر اساس این گزارش ، پروژه Shenhua Yulin که تولید خود را در ماه دسامبر سال 2015 آغاز کرد تخمین زده می شود که تا پایان سال 2016 میلادی 220 هزار تن پلی اتیلن سبک (LDPE) تولید کند. همچنین برآوردها نشان می دهد که پروژه Shenhua Xinjiang که تولید پلی اتیلن خود را از ماه اکتبر امسال  آغاز کرد؛  تا کنون 40 هزار تن پلی اتیلن سبک تولید کرده است.
پروژه شرکت چاینا کول (ChinaCoal) موسوم به Mengda نیز در ماه آوریل کلید خورد و امسال 150 هزار تن پلی اتیلن سبک خطی تولید کرد. مجتمع شرکت Zhongtian Hechuang در ماه اکتبر راه اندازی شد و تا کنون 50 هزار تن پلی اتیلن سبک تولید کرده است. هر یک از چهار پروژه جدید یادشده از ظرفیتی معادل 300 هزار تن در سال برخوردارند.
طرح های جدید همچنان به افزایش ظرفیت تولید پلی اتیلن چین در سال 2017 میلادی ادامه خواهند داد و پیش بینی می شود که در سال آینده  ظرفیت جدید یابد.

 این گزارش می افزاید: بیشتر این افزایش ظرفیت ناشی از پروژه های تبدیل زغال سنگ به محصولات شیمیایی (coal-to-chemical) است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است