خانه خبر رئیس مرکز فن بازار ملی ایران: فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر برگزار می شود

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران: فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر برگزار می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  مهر، برگزاری فستیوال ها و معرفی ایده های نوآورانه می تواند کمک زیادی به توسعه بخش های مختلف صنعت و برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران، صنعت گران و ایده پردازان کند، از این رو برگزاری فستیوال های تخصصی در صنایع مختلف یکی از مهمترین رویدادهای فن بازار ملی ایران است که هر ساله در ۴دوره برگزار می شود.

plastic

مرکز فن بازار ملی ایران در آخرین فستیوال سال ۹۵ با همکاری شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متولی برگزاری ششمین فستیوال بازار دارایی فکری، در زمینه نوآوری های صنعت پلاستیک و پلیمر شامل(لاستیک، رنگ  و رزین ، پلاستیک­ها و نوآوری های پلیمری وابسته به این صنایع) شده است.

 اکبر قنبرپور، رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: این فستیوال تخصصی، به منظور ارائه و تجاری سازی نوآوری های پایین دستی پتروشیمی با حضور سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صنعتگران مرتبط در اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

وی در خصوص جذب ایده ها در این فستیوال گفت: فراخوان این فستیوال در نیمه آذر منتشر شد و در مرحله دوم تا دهم دی ماه مخترعین می توانند ایده ها و طرح های خود را برای حضور در این فستیوال ارسال کنند.

وی عنوان کرد: با همکاری باانجمن صنایع پتروشیمی، دبیرخانه نمایشگاه ایران پلاست، پژوهشگاه ها و دانشگاه ها اطلاع رسانی کافی به مخترعین این حوزه صنعتی انجام شده و از طرفی در این دوره با حمایت اداره کل ثبت اختراعات، لیستی از مخترعین در این حوزه دریافت و بصورت هدفمند اطلاع رسانی شده که موجب افزایش تعدد طرح ها خواهد شد.

رئیس مرکز فن بازار ملی با اشاره به تاثیرگذاری فستیوال ها در جذب ایده ها گفت: ۵ فستیوالی که در کارنامه فن بازار است نشان داده که مسیر انتخاب شده برای رساندن ایده پرداز به سرمایه گذار مناسب بوده و در این فستیوال ها قراردادهای خوبی با حمایت فن بازار بین این دو گروه تاثیرگذار جامعه برقرار شده است.

به گفته وی، همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با ارائه تسهیلات خرید یا سرمایه گذاری در نوآوی ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران تا سقف ۸۰درصد و همچنین ارائه تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری ها برای ارائه به سرمایه گذاران باعث رونق هرچه بیشتر این رویدادها شده است.

وی در خصوص تعداد طرح های ارسالی و طرح هایی که قرار است ارائه شوند افزود: در هر دوره ما نزدیک به ۱۰۰طرح دریافت می کنیم که در بررسی اولیه ۵۰ طرح برگزیده شده و در دور دوم بررسی ها در کمیته فنی با حضور کارشناسان و متخصصان حدودا ۱۵ الی ۲۰ طرح باقی می مانند که در نهایت ۸ طرح در روز فستیوال به صورت شفاهی ارائه شده و بقیه در کتابچه فستیوال به صنعتگران و سرمایه گذاران معرفی می شوند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است