خانه اقتصادیگزارش و تحلیل خلاصه وضعیت معاملات روز گذشته پلیمرها در بوس کالا

خلاصه وضعیت معاملات روز گذشته پلیمرها در بوس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پلیمری

مرجع پلیمر در بازار ایران: بر اساس آمار اعلامی  حجم عرضه پلیمرها هم ۴۲ هزار و ۳۲۴ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۷ هزار و ۶۳۱ تن بود. به این ترتیب پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی ، پلی اتیلن های ترفتالات، پلی استایرن مقاوم، پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA و پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ از کالاهای مورد توجه تالار پتروشیمی بودند که با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

محصولات پلیمری

به گفته فعالان بازار، کاهش حجم عرضه پلی پروپیلن ها از دلایل افزایش تقاضا برای این کالاها به شمار می رود، همچنین پلی اتیلن های ترفتالات هم با توجه به عدم عرضه مستمر و با حجم های مشخص با وجود ورود به فصل زمستان همچنان با رقابت از سوی معامله گران خریداری می شوند.

به این ترتیب در گروه پلی اتیلن های ترفتالات، گرید بطری ۸۲۵ با حجم عرضه ۱۰۱۲ تن به میزان ۴۲۷۹ تومان تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۰۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۷۰ تومان رقم خورد. همچنین گرید ۸۲۱ هم با حجم عرضه ۴۴۰ تن ۲۳۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۶۰۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۷۰ تومان بود.

همچنین در گروه پلی اتیلن های ترفتالات نساجی هم گرید ۶۴۱ با حجم ۳۹۶ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۲۲۵ تومان معامله شد.

در گروه پلی پروپیلن ها هم پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰J جم با حجم عرضه ۲۲۰ تن ۵۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۶ تومان بود، معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۳ هزار و ۶۲۳۳ تومان خریداری کردند. پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰Lاین مجتمع هم با عرضه ۲۲۰ تنی به میزان ۹۲۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۲۹ تومان رقم خورد.

پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز با حجم عرضه ۷۵۰ تن به میزان ۲۲۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۸۰۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۱۳ تومان رقم خورد.

در این روز همچنین اکریلونیتریل بوتادین استایرن ۰۱۵۰ و پلی استایرن انبساطی ۲۰۰ تبریز، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰۰ و پلی وینیل کلراید S۶۵ بندرامام، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰H پتروشیمی امیرکبیر وارد سیستم مچینگ شدند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است