خانه خبراخبار اقتصادی انعقاد ۵ قرارداد بلندمدت پتروشیمی در بورس کالا

انعقاد ۵ قرارداد بلندمدت پتروشیمی در بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بورس کالا

مرجع پلیمر در بازار ایران: روز گذشته در گروه پلی اتیلن های ترفتالات، در قالب قراردادهای بلندمدت با صنایع پایین دست، گریدهای بطری و نساجی پتروشیمی تندگویان عرضه و معامله شد. بر اساس این گزارش، حجم معاملات محصولات  پلیمری روز گذشته در بورس کالای ایران ۱۰ هزار و ۵۱۶ تن رقم خورد. عرضه محصولات در تالار پتروشیمی هم ۱۱ هزار و ۹۸۶ تن و تقاضای آن هم  بالغ بر ۲۴ هزار و ۲۴۲ تن رقم خورد.

به این ترتیب همچنان معاملات پلی پروپیلن ها با رونق دنبال شد، به طوری که پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی با حجم عرضه ۴۲۰ تن به میزان ۳ هزار و ۲۷۶ تومان تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۷ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۴۲۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲Cنویدزرشیمی هم  با عرضه ۲۱۰ تن ۱۱۹۷ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۲۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۲۹ تومان بود. پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L هم با قیمت پایه خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰پتروشیمی پلی نار نیز با عرضه ۶۹۳ تن به میزان ۷۷۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۲۸ تومان بود. علاوه بر این، پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C پتروشیمی مارون با عرضه ۳۳۰ تنی به میزان ۱۵۸۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۲۹۹ تومان رقم خورد.

در ادامه معاملات دیروز تالار پتروشیمی، پلی پروپیلن نساجی C۳۰Sپتروشیمی مارون با میانگین نرخ ۳ هزار و ۵۵۱ تومان و پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G این مجتمع هم با  نرخ ۳ هزار و ۹۵۳۳ تومان مورد معامله قرار گرفت. در گروه پلی پروپیلن ها دیروز پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L و پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L نویدزرشیمی و پلی پروپیلن نساجیZ۳۰G پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

در همین حال پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پتروشیمی مارون با حجم ۱۵۴ تن و با قیمت پایه ۳ هزار و ۹۵۳ تومان معامله شد.

انعقاد قراردادهای بلندمدت در تالار

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات، در قالب قراردادهای بلندمدت با صنایع پایین دست هم گریدهای بطری و نساجی پتروشیمی تندگویان عرضه و معامله شد. گرید بطری ۷۸۱ با حجم ۷۷ تن ۴۴ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزارو ۷۸۳ تومان خریداری شد. گرید ۸۲۱ هم با حجم ۶۶ تن و با قیمت ۳ هزار و ۹۷۰ تومان معامله شد و گرید ۸۲۵ هم با حجم ۶۶ تن و قیمت ۳ هزار و ۹۷۰ تومان معامله شد.

همچنین در گروه نساجی هم گریدهای ۶۴۱ و ۶۴۵ به ترتیب با حجم های ۶۱۶ و ۱۵۴ تن با قیمت ۳ هزار و ۲۲۲ تومان معامله شد.

منبع” پایگاه خبری بورس کالای ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است